top of page

Sporza Tourmanager 2025

Openbaar·508 leden

Stijn Roobaert
Stijn Roobaert

Aantal GC

Ik heb uit ervaring gemerkt dat het best goed is vanwege de eindpunten van het algemeen klassement meer dan 3 toppers van klassementsrenners mee te nemen vanaf het begin. Remco, Jonas en Vingegaard meehebben is van moeten, daar zijn we het allemaal wel eens over denk ik. Maar wie neem je daarnaast nog mee? Almeida en S. Yates, uit dezelfde ploeg als Pogacar en Vingegaard, of toch maar beter voor een absolute kopman uit andere teams naast SOQ, UAE of VLB? Het probleem is natuurlijk een beetje dat ze -S. Yates of Almeida- voor hetzelfde geld allebei hoger zouden kunnen staat dan eender welke ander klassementsrenners uit de overige ploegen. Want ja, wie is er van een andere ploeg beter dan S. Yates of Almeida... Aan wie denken jullie dan? Alvast bedankt voor jullie input!

1905 weergaven
ArneV
ArneV
3 dagen geleden

Met al die punch ritten in het begin van de tour denk ik toch dat dat AK mannen er vanaf het eerste weekend gaan moeten staan. Het zou me zelfs niet verbazen dat er al wat mannen op achterstand gaan staan op zondagavond (en al zeker na rit 7)

Over

Heb je twijfels, vragen of tips in verband met de Sporza Wie...

leden

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

© 2024 foto's Flanders Classics

bottom of page