top of page

Sporza Tourmanager 2025

Openbaarยท2906 leden

Wie kiezen ?

Wie ?

  • Marco De Vriezer (Frigo)

  • Arendsman


1225 weergaven

Healy

Heb net gezien dat Ben healy superstrijdlust krijgt, wat vinden jullie daarvan?

Stel je vraag

  • Eeens

  • Oneens (laat weten wie in de reacties)


1101 weergaven
Complete coureur
Complete coureur
2025ๅนด7ๆœˆ28ๆ—ฅ

De enige die het รฉcht verdient is Pogaฤar die ons zelfs in Parijs nog op het puntje van onze stoel doet zitten. Hij hoeft dat helemaal niet te doen maar doet het tรณch. Hij kan evengoed op het gemak binnen bollen maar dat doet ie lekker niet. En daar zijn wij blij mee, en Wout ook!

Wie zet ik best als kopman morgen?

Toch maar Milan?

Of doet Pogi nog eens zot?

Of Gregoire als puncher (maar is wel gevallen vandaag)


laatste kopman

  • Gregoire

  • Pogacar

  • Milan

  • Renard


1164 weergaven
Complete coureur
Complete coureur
2025ๅนด7ๆœˆ27ๆ—ฅ

Woet!

Favoriete commentator?

wie is jouw favoriete commentator? (meerdere antwoord mogelijk)

  • Karl Vannieuwkerke

  • Renaat Schotte

  • Jose De Cauwer

  • Ruben Van Gucht

You can vote for more than one answer.



974 weergaven
Quinten De Bruyne
Quinten De Bruyne
2025ๅนด7ๆœˆ27ๆ—ฅ

Shout-out aan Christophe Vandegoor

Wie kopman morgen?

Mannen, vrouwen, ik twijfel sterk wie ik als kopman zet morgen, heb geen Wout.


Wie o wie ? (dit zijn de opties ik overweeg)

  • Roglic

  • Greoire R.

  • Pogacar

  • Milan


910 weergaven
Complete coureur
Complete coureur
2025ๅนด7ๆœˆ25ๆ—ฅ

De helden zijn moe. Zelfs Pogaฤar heeft het gehad, zijn ogen blinken niet meer.

Ik verwacht geen klassementsmannen morgen.

Vingegaard = Antiwielrenner

Triestige renner die Vingegaard. Keer op keer Pogacar aanvallen, maar als ze bij elkaar blijven dan rijdt die quasi nooit mee. Pathetic.


Vingegaard = Anti wielrenner?

  • Ja

  • Neen


Door dat gepruts heeft de GOAT zijn 2e rit binnen:


808 weergaven

Wie eruit zetten?

Wie eruit?

  • Barrรฉ

  • Schmid


776 weergaven
Matthias V.
Matthias V.
2025ๅนด7ๆœˆ25ๆ—ฅ

Nu nog transfer over ?


Rit 18 - antiklimax

Deze rit was een beetje zoals wanneer uw madam u heel de avond zit op te geilen, en dan als ge thuiskomt ze met hoofdpijn in bed kruipt.

En je dus op u kin moet kloppen


921 weergaven
Peleton Pastis
Peleton Pastis
2025ๅนด7ๆœˆ25ๆ—ฅ

Ik verwacht veel aanvallen vandaag, Top 5 van het klassement gaat elkaar wat blijven knuffelen tot de laatste klim. Lang leven de vluchters

Weeral een vluchter. Weeral gรฉรฉn koers.

Ik zweer het, als ik nog รฉรฉn bergrit zie die eindigt in een overwinning van iemand op 24 minuten in het klassement, gooi ik mโ€™n tv buiten.


Wa voor een farce is dit geworden? Waar zijn de duels? Waar is de strijd om geel?


Elke dag hetzelfde: een stel kanslozen mag vertrekken, het peloton laat begaan, de klassementsmannen knuffelen zich naar boven en BOEM, weer bloemen voor een lucky vluchter.


Bergritten horen het slagveld te zijn van Pogacar, Vingegaard en co. Maar nee, die sparen zich weer voor โ€˜morgenโ€™? .


Morgen? Morgen wint weer een vluchter.


Dit is geen Tour meer, dit is een vluchtersbingo.


662 weergaven

Kopgroep

Heb jij Arensman en/of Jorgenson

  • Ja, allebei

  • Ja alleen Jorgenson

  • Ja alleen Arensman

  • Neen


Hvn heb jij er uit de tweede groep?

  • 1

  • 2

  • 3

  • 4


791 weergaven

Veilig om Van Aert te banken?

Van Aert op de bank?

  • Ja

  • Nee


668 weergaven
Jimte Mylle
Jimte Mylle

Healy of Gallโ€ฆ

Healy nemen om altijd 10 te zitten in de komende 2 etappes of Gall voor klassement, maar Gall viel wat tegen op de ventoux..


Wat zouden jullie doen?

672 weergaven
Robbe Debrauwer
Robbe Debrauwer
2025ๅนด7ๆœˆ24ๆ—ฅ

Gall klimt volgens mij beter. Healy kon op de ventoux scoren door met de vroege vlucht mee te glippen. Het kan natuurlijk dat hij dat vandaag weer probeert

Epaminondas
Epaminondas

Laatste transfer

Stel je vraag

  • Roglic

  • Onley


518 weergaven
De zweetdief
2025ๅนด7ๆœˆ26ๆ—ฅ

Raar dat Roglic meer gekozen is, al zouden die nu wel anders stemmen vrees ik ๐Ÿ˜‚.

ik ben het echt kotsbeu

Serieus, wanneer gaan die bergritten eindelijk weer eens voor het klassement zijn?!ย 


Ik ben het zรณ beu hรฉ. Elke keer denk je: โ€œYes, zware bergrit, nu gaan we spektakel krijgen tussen de grote mannen.โ€ Maar wat krijgen we? Weer zoโ€™n bende mottige vluchters die op 25 minuten staan en de koers mogen pakken alsof ze er iets te zoeken hebben.

Een bende afdankertjes met een half uur achterstand fzo die zogezegd โ€˜de rit van hun leven rijdenโ€™.


Wat is dit in godsnaam geworden? Bergritten zijn toch de koninginnenritten? Dรฉ kans voor de toppers om elkaar kapot te rijden, om seconden te pakken, om het geel te pakken of te verliezen? Niet voor die eeuwige platte jatten met een vrijgeleideย omdat ze zogezegd geen gevaar zijn. Pff.


En het is elke keer hetzelfde liedje. Vlucht vertrekt, peloton kijkt wat rond, UAE (Pollit) doet 30 per uur op kop, en de klassementsmannen knuffelenโ€ฆ


692 weergaven
De zweetdief
2025ๅนด7ๆœˆ26ๆ—ฅ

Je volgt de koers nog maar net precies, dat is toch al zo voor zover ik mij kan herinneren ik vind dat de klassementsmannen tegenwoordig vaker voor winst rijden in een bergrit dan vroeger (ik doel dan op 20 jaar geleden), je moet er dus ook niet over zeuren.

Hvl punten?

Hoeveel punten heb jij vandaag?

?

  • Minder dan 100

  • Ongeveer 150

  • Ongeveer 125

  • Ongeveer 175


823 weergaven
LVNnnn
LVNnnn
2025ๅนด7ๆœˆ23ๆ—ฅ

260

maximevanco
maximevanco

Laatste transfer

Ik moet nog wat punten goedmaken in mijn minicompetitie maar zou graag voor rit 18 mijn laatste transfer doorvoeren, ik heb de volledige top 8 al en heb genoeg budget voor elke mogelijke renner. Pak ik eerder een Healy of Carlos Rodriguez, of echt een pure aanvaller in de vorm van Arensman of Buitrago? Buiten de top 8 heb ik enkel nog Cristian Rodriguez als klimmer.

renner voor rit 18 en 19

  • Healy

  • Carlos Rodriguez

  • Arensman

  • Jorgenson

744 weergaven
Epaminondas
Epaminondas
2025ๅนด7ๆœˆ24ๆ—ฅ

Carlos Rodriguez geeft op

Laatste transfer - Healy of Vauquelin?

Ik heb nog 1 transfer voor deze laatste week:

  • Zowel Healy als Vauquelin staan goed in GC en jongerenklassement, maar Vauquelin pakt in beide iets meer punten (tot nu toe).

  • Healy pakt daarentegen meer punten in het bergklassement.

Laatste transfer

  • Healy

  • Vauquelin

Wie presteert het beste in de laatste week volgens jullie?

Healy lijkt sterk in vorm vandaag op de Ventoux en stijgt mogelijk nog in de klassementen.


1030 weergaven

Sprinters morgen??

Hvl sprinters heb jij nog?

  • Geen

  • 1

  • 2

  • 3


Welke topsprinters heb jij nog? (Girmay,Milan en Merlier)

  • Alleen Girmay

  • Alleen Milan

  • Alleen Merlier

  • Girmay en Merlier


878 weergaven
Lamine Yamal the new Messi
Lamine Yamal the new Messi
2025ๅนด7ๆœˆ22ๆ—ฅ

Ik heb Milan en Renard

Vraag

Heb jij Merlier nog?

  • Ja

  • Neen


Heb jij nog transfers?

  • 4

  • 3

  • 2

  • 1


794 weergaven

Wie haalt nog het meeste punten? Zien jullie Johannessen nog over Roglic gaan?

Stel je vraag

  • Roglic

  • Johannessen


917 weergaven

Wie bank

Stel je vraag

  • Barrรฉ

  • Barckmoes


828 weergaven
DrรฉDrรฉ
Drรฉ

Laatste transfer: Roglic (meer punten in eindklassement) of Arensman (kan nog รฉรฉn of meerdere ritten winnen)?

Stel je vraag

  • Roglic

  • Arensman


1033 weergaven

Wie op de bank?

Wie?

  • Milan

  • Pierna

  • Plapp

  • Barrรฉ


963 weergaven
Dries Van den Bulck
Dries Van den Bulck

Wie op de bank?

Wie op de bank voor de Ventoux?

  • Romeo

  • Berckmoes

  • Speelt geen rol. De vluchters zijn op voorhand verloren.


1137 weergaven
Benoit Thts
Benoit Thts

laatste transfer

wie inbrengen ?

  • lipowitz

  • roglic

  • of iemand anders, laat weten in de comments


1441 weergaven
johandepels
johandepels
2025ๅนด7ๆœˆ22ๆ—ฅ

Die iemand anders weet niemand. Kan wel zijn dat ze om welke reden dan ook iemand die goed geplaatst staat laten rijden in de ontsnapping en dat hij daardoor in de top 5 terecht komt. Maar dat beslist pogacar, hij heerst en verdeeld.

De mont ventoux

Laat jullie top 10 ook achter

Dit zijn de mijne:


1 pogacar

2 vingegaard

3 storen

4 lipowiz


2007 weergaven
't SjoePapKen
't SjoePapKen
2025ๅนด7ๆœˆ21ๆ—ฅ
  1. POGA

  2. VING

  3. ARENS

  4. STORER

  5. KUSS

  6. MARTI

  7. ONLEY

  8. O'CON

Hoeveel heb jij er uit de top 10 van het Ak?

Hvl uit de top 10

  • Minder dan 5

  • 5

  • 6

  • 7


1858 weergaven

Hvl punten?

Hvl punten vandaag?

  • Minder dan 40

  • Tussen 40 en 50

  • Tussen 50 en 60

  • Tussen 60 en 70


1566 weergaven

Heb jij Wellens de Belgische kampioen ?

Heb jij Wellens ?

  • Ja

  • Neen :(


1442 weergaven

Hoeveel heb jij er mee in groep 1 en 2?

Hvl?

  • Geen

  • 1

  • 2

  • 3


1273 weergaven
Tommeke Tom Thomas Tomtesterom Wim
Tommeke Tom Thomas Tomtesterom Wim
2025ๅนด7ๆœˆ20ๆ—ฅ

5 man mee, maar Nys zat nog op de bus ๐Ÿ˜ญ

martin, Onley, Nys MVP & WVA

็ทจ้›†ๆธˆใฟ
Fabbe T.D.Fabbe T.D.
Fabbe T.D.

Wie eruit, wie erin?

  • Evenepoel en Zimmerman => Gall en Roglic

  • Evenepoel en Zimmerman => Gall en Martinez

  • Evenepoel en Champoussin => Gall en Merlier

  • Andere


1086 weergaven

Schmid

Stel je vraag

  • Gisteren zich gespaard

  • Is gwn heel slecht


1044 weergaven
mesesesodopamesesesodopa
mesesesodopa

Laatste transfer

Transfer

  • Gall

  • Van Aert

  • Lenny Martinez

  • Johannesen Tobias Halland

Wie scoort er nog het meeste punten?

1166 weergaven

Kopman

Wie kopman?

  • Van aert

  • Vanderpoel

  • Merlier

  • Milan


1002 weergaven

Laatste transfer

Gall of TH Johannessen?

1240 weergaven
Tino Boddin
Tino Boddin
2025ๅนด7ๆœˆ20ๆ—ฅ

gall

Christophe Ceuppens
Christophe Ceuppens

Ik heb nog 1 transfer over.

Evenepoel voor

Stel je vraag

  • Roglic

  • Gall

  • Onley


1126 weergaven
warre derudder
warre derudder

Vingegaard en gall op bus

Zou k ze banken voor morgen want kdenkk dat akers niks gaan doen

Galm op de bus

  • Ja

  • Nee

Vingegaard op de bus

  • Ja

  • Nee


1428 weergaven
't SjoePapKen
't SjoePapKen
2025ๅนด7ๆœˆ20ๆ—ฅ

Ik zou Jonas niet bussen (evt. teampunten WVA) als je betere opties hebt natuurlijk.

็ทจ้›†ๆธˆใฟ

Transfer Evenepoel

Wie zouden jullie kiezen als transfer voor Remco?

Transfer Remco

  • Rogliz

  • Gall

  • Healy


1253 weergaven

Arendsman inbrengen?

pakt mischien nog een rit en superstreidlust en hoog in bollenklassement ?

  • Ja inbrengen?

  • Nee beter AK ingooien


1138 weergaven
Simon Verbeeke
2025ๅนด7ๆœˆ19ๆ—ฅ

Je bent te laat, achter de feiten aanlopen helpt je manager niet. Mvdp maakt trouwens in mijn ogen meer kans op superstrijdlust en als arensman het telkens van de vlucht moet hebben in tegenstelling tot pogi die consistenter punten pakt denk ik niet dat hij kom wint en dus moet je er niet op gokken in mijn ogen.

Heb jij Arendsman?

Arendsman in jouw team

  • Ja

  • Neen


1014 weergaven

ARENDSMAN WINT DE ETAPPE !!!


925 weergaven

Opgave Evenepoel

Heb jij nog transfers over voor Evenepoel uit te transferen?

Hoeveel

  • 0

  • 1

  • 2

  • 3


1184 weergaven

Hoeveel vluchters heb jij nog?

Ik lees hier dat er veel zijn die geen/weinig vluchters meer hebben. Ik sta momenteel ongveer 1000ste met als vluchters Romeo, Skjelmose, Champoussin en A. Johannessen. En Ik heb de top 7 + Jorgenson.

Momenteel sta ik op 300 punten van de eerste.


Kan ik met de vluchters het verschil maken?

  • Ja

  • Neen


Hoeveel vluchters heb jij nog

  • Geen

  • 1

  • 2

  • 3


1080 weergaven
Matthias V.
Matthias V.
2025ๅนด7ๆœˆ19ๆ—ฅ

met 10 AK en Milan kan ik nog 1 vluchter opstellen ๐Ÿ˜€

ArdeeArdee

Transfers

Nog 2 transfers, maar zware twijfel hier. Zal ze wel nog niet alle 2 meteen doen, 1 vandaag en volgende later. Roglic lijkt een interessante optie, maar heeft het nadeel dat die duurder is dan mijn andere opties. Bij de andere kan ik Zimmerman die out is en slechts 2m kostte bij de transfers betrekken, bij Roglic dus niet. Ook nog twijfel of Merlier dan wel WVA het best er uit worden gehaald.


Welke transfers

  • Merlier + WVA voor Roglic en Gall

  • Merlier + Zimmerman voor Gall en Johannessen

  • WVA + Zimmerman voor Gall en Johannessen


1123 weergaven

Roglic of Van Aert

Roglic nu inbrengen of Van Aert nog houden?

Wie?

  • Roglic

  • Van Aert


977 weergaven

Forum tourmanager vrouwen

Er is een nieuw forum voor de tourmanager van de vrouwen.

Ga jij meedoen

  • Ja

  • Neen


1101 weergaven
Matthias V.
Matthias V.
2025ๅนด7ๆœˆ18ๆ—ฅ

Zalig toch, een ideaal tussendoortje tot de vueltamanager

Roglicopdegrond
Roglicopdegrond

Longshot om Tour-manager te winnen

Ik heb momenteel de top 9 uit het klassement zonder TJH. Ik sta momenteel 50e in de totale ranking maar bijna elke ploeg boven mij heeft TJH. Als ik het nog zou willen winnen moet ik dus met een risico komen.


Nu dat de Tour bijna zo goed als gereden is, lijkt mij dat de vluchters toch meer kansen gaan krijgen. Wetende dat ik al de top 9 heb + healy, wie zou ik er in brengen voor VDP?

Beste vluchter?

  • Storer

  • O'connor

  • Mas

  • Arensman


1077 weergaven
Rene Duivenvoorden
Rene Duivenvoorden
2025ๅนด7ๆœˆ19ๆ—ฅ

Na vandaag kan je waarschijnlijk Evenepoel gaan wisselen, zie hem niet in de top 10 eindigen in Parijs....VDP kan dus blijven

Rit 14 - gaat Pogacar voor een hattrick, of vlucht

Wat wordt het morgen?

  • Pogi voor de hattrick

  • Vluchters


995 weergaven
Matthias V.
Matthias V.
2025ๅนด7ๆœˆ18ๆ—ฅ

Rogla ๐Ÿ˜ ik zie hem nog een rit winnen

Matteo Verleyen
Matteo Verleyen

Welke klassementsman?

Ik heb momenteel iedereen uit de top 10 in mijn team behalve Gall en Roglic. Naar wie gaat jullie voorkeur uit?

Wie van deze twee?

  • Gall

  • Roglic


764 weergaven
johan belaen
johan belaen

Grรฉgoire, etc.

Vraagje: verwachten jullie nog veel van Grรฉgoire? Met mijn 4,5 op de bank kan ik hem wisselen voor Roglic. Dan heb ik de volledige (voorlopige) top 10.


Gregoire eruit voor Roglic?

  • Ja

  • Nee

Alternatief: Barrรฉ of Champoussin eruit voor een 7 miljoen man. De vraag is dan wie. Wie haalt meer punten dan Roglic (van de niet top 10 renners)? Ik ben geneigd om te zeggen: Healy. Alleen lijkt de consensus hier dat Healy het gros van zijn punten al heeft behaald. Ik denk van niet, maar goedโ€ฆ andere opties zijn Oโ€™Connor, Storer, skjellmose of Mas of Rodriguez, maar geen van deze oogt echt top vind ik.

691 weergaven
johandepels
johandepels
2025ๅนด7ๆœˆ18ๆ—ฅ

Storer

Wie out voor Tobias Johannessen? Of wachten?

Stel je vraag

  • Champoussin

  • Gregoire

  • WVA

  • Wachten met transfer


719 weergaven

BREAKING - Sporza Wielermanager voor Tour De France Femmes !!


Doe jij mee?

  • Ja

  • Neen

  • ik weet het nog niet


Over iets meer dan een week gaat de Tour de France Femmes van start. Voor de eerste keer kun je bij Sporza ook meespelen met een Tourmanager voor de Tour de France Femmes. Maak nu je ploeg aan en daag je vrienden en familie uit.

Tegelijktertijd met het slotweekend in de Tour de France trekt de Tour de France Femmesย zich op gang in Bretagne. Wereldkampioene Lotte Kopeckyย heeft van de rittenkoers haar hoofddoel gemaakt.

ย 

Bij Sporza zit je op de eerste rij om de Tour de France Femmes te volgen en dit jaar is er ook een primeur, want er is dit jaar ook een Tourmanager voor de vrouwenkoers.ย 


637 weergaven
WVA fan
2025ๅนด7ๆœˆ18ๆ—ฅ

Kan je de Tour de france femmes tegelijk doen als de Tour de france van de mannen?

MrM68MrM68

Tijdslimiet sprinters

Verwachten jullie dat enkele sprinters zoals Milan en Merlier buiten tijd kunnen aankomen vandaag?

Wie verwacht je buiten de tijdslimiet?

  • Milan

  • Merlier

  • Slechts enkele anderen

  • Niemand

You can vote for more than one answer.


664 weergaven
Ralf
Ralf
2025ๅนด7ๆœˆ18ๆ—ฅ

niemand

Ik kan niet beslissen, help!

WIE HAAL IK BEST NOG IN HUIS?

  • LIPOWITZ

  • ONLEY

  • JOHANNESSEN T.

  • Schrijf een antwoord


608 weergaven
Marc Van royen
Marc Van royen
2025ๅนด7ๆœˆ18ๆ—ฅ

Lipowitz en onley alle drie eigenlijk maar hoeveel transfers heb je nog ? Bij 1 Lipo bij 2 onley en dan hangt het af hoeveel miljoenen heb je nog?

Celle De Weerdt
Celle De Weerdt

Laatste transfer

Laatste transfer

  • Merlier -> Lipowitz nu

  • Merlier -> Roglic nu

  • Transfer behouden


564 weergaven

Ik moet Merlier nog vervangen en zag deze vergelijking nog niet passeren.

Stel je vraag

  • Roglic

  • Jorgenson

  • Skjelmose (Bollen?)


510 weergaven
Koerskennertje Tim
Koerskennertje Tim

Transfer? Wie van deze 3 klassementsmannen kan m'n team het best komen versterken?

Stel je vraag

  • Onley

  • Lipowitz

  • Tobias Johannessen

  • Wachten tot later


566 weergaven
Kwaremont 6,6%Kwaremont 6,6%
Kwaremont 6,6%

Origineel plan was om Merlier eruit te halen voor Lipowitz, maar twijfel nu om Jorgenson eruit te halen in de plaats

Wie haalt nog de meeste punten?

  • Jorgenson

  • Merlier


650 weergaven
Matthias V.
Matthias V.
2025ๅนด7ๆœˆ18ๆ—ฅ

Waarom gewacht ?


Merlier pakt max 125punten als je hem kopman zet en hij winst.


Lipowitz pakte gisteren al 65 punten, & vandaag is ook terug voor het AK.

rit 14 is mogelijks ook voor AK, rit 15 is zeer wellicht vlucht.

rit 16 is aankomst op de Ventoux, daar zal Pogacar ook nog willen winnen, dus ook AK.

Onderweg mag er dan ook nog niks gebeuren met Merlier.


Rit 18 is aankomst op Col de la Loze, daar heeft Pogacar ook nog een rekening openstaan.



KettingkletsKettingklets
Kettingklets

Bye bye

Wie eruit?

  • WVA

  • Merlier


920 weergaven
justin d
justin d

Laatste transfer

  • Meeus: nog weinig kansen voor hem. Misschien rit 17?

  • Champoussin: nog niets getoond, maar zou me niet verrassen als hij in รฉรฉn van de volgende etappes toch eens een goed resultaat haalt


Wie OUT voor Johanessen?

  • Meeus OUT

  • Champoussin OUT


813 weergaven

Laatste transfer

Mijn laatste transfer wordt zimmermann uit voor johannesen ik heb momenteel 7 AK

Wanneer

  • Voor rit 13

  • Behouden


1072 weergaven
Senne
2025ๅนด7ๆœˆ18ๆ—ฅ

Waarom zou je behouden? Zimmermann is out? Of wil je bekijken als Tobias er nog doorzakt?

Van aert of Van der Poel

Wie denken jullie dat nog het meeste punten pakt?

Stel je vraag

  • Van aert

  • Van der Poel


1549 weergaven
Guillaume Strubbe
Guillaume Strubbe
2025ๅนด7ๆœˆ17ๆ—ฅ

Gwn logisch denken. Vdp kan super strijdlust winnen (50 punten). Kan ook ng groen winnen (80punten+10 dagpunten. 2de of 3de I groen levert ook al mooi op. Vdp houden levert je losstaand van de ritten al een ritzege in punten extra op :).

Welke combinatie zou je liefst hebben van nu tot eind:

-ย ย ย ย ย ย ย ย ย  Healy โ€“ Van Aert

-ย ย ย ย ย ย ย ย ย  Roglic โ€“ Barrรฉ

Qua โ€˜vormโ€™ zou je zeggen Healy โ€“ Van Aert, maar ik zie Roglic wel consistent โ€˜lageโ€™ punten pakken in komende etappes 13 โ€“ 14 โ€“ (15) โ€“ 16 โ€“ 18 โ€“ 19, terwijl Healy (17) ย โ€“ Van Aert (17 - 20) volgens mij minder kansen hebben. Heb momenteel rest van huidige top 10 AG reeds in ploeg โ€“ vandaar keuze Roglic. Van Aert + Barrรฉ zitten reeds in m'n ploeg. Roglic of Healy zou de inkomende transfer zijn.

Welke combinatie tot het einde?

  • Healy - Van Aert

  • Roglic - Barrรฉ


1398 weergaven
Mika Geebelen
Mika Geebelen

Transferkoorts

Ik ben serieus aan het twijfelen wie ik het beste in mijn team zou zetten. Daarom dat ik graag jullie mening wil zien ๐Ÿ˜

Alvast bedankt!


Welke inkomende transfer?

  • Tobias Johannessen

  • Kevin Vauquelin


1266 weergaven
Matje>WVA
Matje>WVA

welke 3M eruit voor tobias johanessen?

wie eruit

  • louis barrรฉ

  • lewis askey

  • bruno armirail


1103 weergaven

Korte poll - Merlier v AK

Nog 2 transfers over, heb alle AK buiten Gall, Johannessen, Roglic.

Merlier eruit voor?

  • Gall

  • Johannessen

  • Roglic

  • Wachten tot na etappe 17


1092 weergaven
AttakerenAttakeren
Attakeren

Nog รฉรฉn transfer overโ€ฆ

Gebruik je die nu al voor de TT, of is het verstandiger om hem te bewaren voor onvoorziene omstandigheden?

En als je hem wรฉl inzet, wie levert dan de meeste punten op?ย 

Stel je vraag

  • Transfer bewaren voor later

  • Tobias Halland Johannessen

  • Roglic


1015 weergaven
Dries Van den Bulck
Dries Van den Bulck

Laatste transfer

Welke laatste transfer?

  • Grรฉgoire voor Johannessen

  • Van Aert voor Lipowitz

  • Wachten met laatste transfer


914 weergaven

Laatste transfer

Van de top 10 heb ik er twee nog niet: Roglic en Johannesen. Wie van die twee pakt er nog de meeste punten volgens

jullie?

Stel je vraag

  • Roglic

  • T. Johannesen


885 weergaven

Laatste transfer nu al doen?

Heb nog 1 transfer, en zou daarmee een 2M kunnen upgraden naar Johannessen Tobias Halland, heb nog 3.5M in kas, vandaar.

(zo zou ik de volledige top-10 van dit moment kunnen hebben)


Ziet er zeer goed, maar hierdoor zou ik wel geen transfers meer hebben.


Nu doen voor de TT?

  • Ja

  • Neen - transfer houden voor onvoorziene omstandigheden


Welk 2M weg?

  • ANDERS Johannessen (kan nog eens in de vlucht gaan)

  • Renard A. (enige sprinter naast Milan)

  • Verstrynge (evt. in de aanval gaan + evt. ploegpnt MVDP)

  • Berckmoes J. (puncher)


Ik zie niet in hoe 1 van deze 2M'tjes meer punten nog gaan pakken dan Johannessen TH?

929 weergaven
warre derudder
warre derudder
2025ๅนด7ๆœˆ17ๆ—ฅ

verstinge was op revalidatie ofz zei alpecin zoek nog maar eens uit

en je kan nikks verliezen als je hans de top 10 hebt

Fred Milliau
Fred Milliau

Wie neemt nog meeste punten? Merlier of MVDP

Stel je vraag

  • Merlier

  • MVDP


942 weergaven

All-in?

Nu dat het klassement iet of wat duidelijk is, doen jullie al jullie transfers al of wachten jullie nog even? Ikzelf heb nog 1 transfer over trouwens.

All-in?

  • Ja

  • Nee


907 weergaven

Wie toevoegen

Help me plz

  • Oscar Onley

  • Tobias H. Johannessen


973 weergaven

Kopgroep

Hoeveel heb jij er uit de kopgroep?

  • Geen

  • 1

  • 2

  • 3


1170 weergaven

Arendsman


Beste lead-out vrienden,


Zet je bril recht, klik je schoenen vast en vergeet vooral je poederdons niet โ€“ want de Arendsman komt eraan!


We spreken hier niet over zomaar een renner. Neen. Dit is geen knecht, geen waterdrager, geen sukkel voor de vlucht. Dit is de witte schaduw van de bergen, de edelknie van INEOS, de man die met รฉรฉn trap zijn SRM doet beven. Hij is geen man van het klassement, maar de meester van het momentum.


๐Ÿ“ˆ Reeds tweede in een semi-bergrit โ€” en dat terwijl de echte cols nog op zich lieten wachten. Vanaf vandaag? Het terrein van de Mercxen der aarde. Alleen Arendsman weet hoe het voelt om die zuurstofarme lucht op 2.000 meter hoogte om te zetten in pure aanvalslust. Hij rijdt geen wattages โ€” hij smeedt oorlog op elke haarspeldbocht.


Zijn stijgingspercentage? Onmeetbaar. Zijn daalcapaciteiten? Bergpolitie belt vooraf al de familie.

Arendsman rijdt vandaagโ€ฆ


1079 weergaven
Skroetbalg
Skroetbalg
2025ๅนด7ๆœˆ17ๆ—ฅ

leuk essay, maar helaas

Kopman vandaag

Na de val van Pogacar gisteren, wie nemen jullie als kopman?

Stel je vraag

  • Pogacar

  • Vingegaard


1011 weergaven
Fabbe T.D.Fabbe T.D.
Fabbe T.D.

Wie inbrengen (dus wie pakt meeste punten)?

Wie inbrengen?

  • Roglic

  • Lipowitz (helper?)

  • Gall

  • Skjelmose


972 weergaven
wifob30636
2025ๅนด7ๆœˆ17ๆ—ฅ

Arendsman

Fabbe T.D.Fabbe T.D.
Fabbe T.D.

1mil op de bank nog 3 transfers

Wie eruit voor Lipowitz ( andere renner inbrengen in comment) of wachten tot na vandaag?

  • VDP

  • Merlier

  • Van Aert

  • Milan


806 weergaven
Jarne A.
Jarne A.
2025ๅนด7ๆœˆ17ๆ—ฅ

Ik zie veel mensen die Milan eruit willen halen, die neemt gewoon Groen mee naar huis hoor, + sprint nog 1x mee: quasi zeker top 3.

Ruben Borghmans
Ruben Borghmans

Wie pakt nog het meeste punten?

Wie pakt nog het meeste punten

  • Onely

  • Roglic

  • Mas

  • Lenny Martinez


921 weergaven
Mathias vdb
Mathias vdb
2025ๅนด7ๆœˆ17ๆ—ฅ

Bedoel je Onely of Onley๐Ÿ˜

Michiel DB
Michiel DB

Almeida out voor wie?

Sta momenteel op plek 518, met nog 3 transfers over en 1M in de bank. Almeida staat nog steeds in de ploeg en wil die er voor de rit va vandaag uit transfereren. Lipo zie ik altijd passeren als meest populaire optie, maar aangezien ik die al heb denk ik aan Roglic of Gall.

Stel je vraag

  • Roglic

  • Gall

  • Andere (comment aub)


995 weergaven
Jonathan Van Alphen
Jonathan Van Alphen

Ik heb Almeida nog in mijn ploeg. Met wie zouden jullie hem transfereren?

Stel je vraag

  • Lipowitz

  • Roglic

  • Gall


1012 weergaven
Boaz Dils
Boaz Dils

Wie eruit voor Jorgenson?

Stel je vraag

  • MVDP

  • WVA

  • Merlier


1012 weergaven
jordi borghmans
jordi borghmans

Transfer

Roglic of Jorgenson?

  • Roglic

  • Jorgenson


1145 weergaven
Thomas P
Thomas P

Welke 5,5 miljoen inbrengen?

Welke 5,5 miljoen inbrengen?

  • Martinez

  • Gall

  • Johannessen

  • Iemand anders


1120 weergaven

Onley of Roglic

Ik heb al: Pogacar,Lipowitz,Evenepoel,Vingegaard, Johannessen, Jorgenson en Vauquelin.


Wie staat het beste na week 3?

  • Onley

  • Roglic


1181 weergaven
Lamine Yamal the new Messi
Lamine Yamal the new Messi
2025ๅนด7ๆœˆ17ๆ—ฅ

Onley geeft voorlopig de beste indruk, alleen is het nog de vraag of hij het 3 weken kan volhouden

Merlier

Zouden jullie Merlier er NU al uithalen VOOR rit 12 Auch - Hautacam en wie brengen jullie in zijn plaats?


Stel je vraag

  • Jorgenson

  • Lipowitz

  • Roglic

  • Mas


1278 weergaven
Benoit Thts
Benoit Thts

Zie Nys geen punten meer nemen de rest van TdF, transfer voor etappe 12

Wie in de plaats ?

  • Healy

  • Onley


1540 weergaven
Frisse
Frisse
2025ๅนด7ๆœˆ17ๆ—ฅ

De tour is nog lang. Ik schrijf hem nog niet af.

Hvl tranfers houden jullie

Stel je vraag

  • 0

  • 1

  • 2

  • 3


1594 weergaven
Tommeke Tom Thomas Tomtesterom Wim
Tommeke Tom Thomas Tomtesterom Wim
2025ๅนด7ๆœˆ16ๆ—ฅ

kga nog afwachten met mijn laatste drie transfers, het algemeen klassement is om zeep dus zet alles op mijn minicompetities waar ik vooralsnog mee doe voor het podium :-)

็ทจ้›†ๆธˆใฟ

Wie pakt meer punten

Stel je vraag

  • Lenny Martinez

  • Primoz Roglic

  • Andere (buiten gall jorgensen lipowitz) en G 3


1546 weergaven

Hoeveel klassmentsrenners heb jij?

Hoeveel klassementsrenners heb jij?

Ik zal ze nog even opsommen.

Pogacar,Vingegaard,Evenepoel,Jorgenson, Vauquelin, Onley, Lipowitz, Roglic, Johannessen, Gall, Rodriguez, Mas.


Hoeveel klassementsrenner heb jij voor morgen?

  • 4

  • 5

  • 6

  • 7


Welke klassementsrenners heb jij? (Buiten de grote drie)

  • Jorgenson

  • Vauquelin

  • Onley

  • Lipowitz

You can vote for more than one answer.


1303 weergaven
Pieter Vandenbroucke
Pieter Vandenbroucke
2025ๅนด7ๆœˆ16ๆ—ฅ

Morgen breng ik Lipowitz voor Merlier en dan heb ik er 8 uit de top 10 + 2 transfers over

Wie erin voor Merlier?

Wie erin voor Merlier? (Wie staat volgens u op einde het hoogst in de rangschikking)

  • Gall (11de op 5:38)

  • Onley (7de op 3:24)

  • Lipowitz (8ste op 3:34)

  • Roglic (9de op 3:41)


1506 weergaven
Kiezen is verliezen
Kiezen is verliezen

Waarom Gall

Ik zie iedereen hier Gall verkiezen bovendien Roglic en Lipowitz en dan vraag ik mij af waarom. Waarom denken jullie dat hij meer punten gaat pakken dan het Bora duo die ook een betere tijdrit hebben dan Gall?

Zou mij hard helpen want zo kan ik Meeus en Milan-> Lipo en Gall ipv Milan en Merlier-> Lipo en Roglic

Waarom Gall?

  • Ik volg gewoon de rest

  • Mijn kleine teen voelt dat aan

  • Bora duo> Gall


1421 weergaven
LVNnnn
LVNnnn
2025ๅนด7ๆœˆ17ๆ—ฅ

De optie Gall is gewoon voor als je er maar 5M wil uit transfereren, anders haal je uiteraard een Bora..

Vandaag transferen

Stel je vraag

  • Vandaag

  • Morgen


1360 weergaven
LVNnnn
LVNnnn
2025ๅนด7ๆœˆ16ๆ—ฅ

Altijd wachten tot 10min voor de deadline. Morgen dus

Wie eruit tranferen

Stel je vraag

  • MVDP

  • TIM MERLIER


1296 weergaven
LVNnnn
LVNnnn
2025ๅนด7ๆœˆ16ๆ—ฅ

Veel kans dat Matje superstrijdlust krijgt

Wie eruit voor een GC-man?

Stel je vraag

  • Girmay

  • Merlier

  • VDP


1242 weergaven

Welke van deze 4 zal nog het meeste punten sprokkelen?

Stel je vraag

  • Roglic

  • Gall

  • Carlos Rodrรญguez

  • Enric Mas


1434 weergaven
Astamaris
2025ๅนด7ๆœˆ16ๆ—ฅ

Vraag het over 2 weken nog eens, dan pas kunnen we er wรฉl op antwoorden =)

pieter postor
pieter postor

Beste keuze voor 4 mil

Beste transfer van 4 mil

  • Healy

  • Johannessen

(ik heb onley en vauquelin al)

1335 weergaven
Astamaris
2025ๅนด7ๆœˆ16ๆ—ฅ

De beste is degene die jij het liefst in je team wil, wat de rest van het peloton wielermanagers denkt doet weinig ter zake =)

kin gouler
kin gouler

Bora dillema

ik heb een dillema over de bora boys, de meerderheid op dit forum denkt lipowitz beter is maar ik schat roglic beter in, waar baseren jullie zich dan op, is dat op de dauphine want dan is dat misschien wat misleidend.

wie ?

  • roglic

  • lipowitz


1280 weergaven
Pieter Vandenbroucke
Pieter Vandenbroucke
2025ๅนด7ๆœˆ16ๆ—ฅ

Roglic zijn tour start morgen, hij is gerodeerd nu en is in tegenstelling tot anders nog niet gevallen. Top 5 zie ik hem zeker halen.

justin d
justin d

Wie pakt nog de meeste punten?

Merlier of Girmay?

  • Merlier

  • Girmay


Voor de Gouden Tour heb ik nog 1 transfer, dus vroeg ik me af wie volgens jullie nog het meeste punten pakt tussen deze 2 en ik bijgevolg dus zal houden. (Puntensysteem is vrij identiek als de wielermanager)

1177 weergaven
Astamaris
2025ๅนด7ๆœˆ16ๆ—ฅ

Hangt er vanaf hoe veel kansen je nog ziet voor Merlier. Carcassone (15), Valence (17), Nantua (20) en Parijs (21) zijn in principe de vlakste etappes. Bekijk het rittenprofiel op https://www.procyclingstats.com/race/tour-de-france/2025/route/stage-profiles en schat zelf in of er ritten bij zijn die Merlier kan overleven/die Merlier niet kan overleven maar Girmay wel

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

© 2024 foto's Flanders Classics

bottom of page