Ik dacht dat ik eruit was...
Toch nog 2 dillema's: - Grégoire is in orde voor de eerste week en kan later misschien nog enkele keren zich mengen in de vlucht, maar Healy levert misschien meer op na 3 weken + zou hij mee mogen punchen of is alles op Albanese de eerste week? - Verder twijfel ik ook tussen Skjelmose en Lipowitz. De eerste week heeft enkele etappes die lijken op een mini Amstel Gold Race. Rara wie die koers won? Jawel, Skjelmose. Echter zit hij ook met Nys (die ik niet in de ploeg heb), die in de eerste week ook zijn kans wilt gaan. Lipowitz is daarintegen ook niet traag aan de meet en sprint ook altijd mee voor een zo hoog mogelijke plek. Hij heeft echter Roglic als kopman, dus ik weet niet wat zijn rol is zolang Roglic rechtblijft. Beide renners hun tijdritten zijn denk ik ongeveer even goed, dus daar zal het verschil ook niet vallen tussen beide. Mijn plan is in ieder geval om te starten met 1 van de 2 en de andere in te brengen ergens in de 2e week, al zal dit ook afhangen van hun prestaties. Iemand tips/ideën? Alvast bedankt om ze te laten weten!
Wie neemt het meeste punten na 3 weken?
Healy
Grégoire
Wie neemt het meeste punten in week 1?
Skjelmose
Lipowitz