top of page

Sporza Tourmanager 2025

Openbaar·2862 leden

Serieuze RMT

Boys, normaal gezien maak ik nooit RMT´s en doe ik altijd zelf opzoekingswerk voor mijn team, maar ik heb nu beslist om van aert uit mijn team te doen na zijn interview. Ik heb hem vervangen door lenny martinez en lipowitz. Ik denk da van aert sws te kort komt als je hem vergelijkt met van der poel en pogacar in verschillende etappes. Lenny martinez zal in bijna elke balvlucht zitten en wint sws een etappe en lipowitz zal volgens mij boven evenepoel eindigen in het eindklassement, waardoor hij de jongerentrui pakt, maar hij zal wel eerder onzichtbaar zijn in de eerste week. Uiteindelijk gaan l martinez en lipowitz denk ik wel meer punten pakken dan wva en askey die ik er dan heb uitgedaan. Nrml vraag ik nooit om feedback, maar nu heb ik het wel echt nodig.

Verder twijfel ik ook wat over gregoire ( of onley)

Alvast bedankt voor jullie advies

1698 weergaven
Abdoeshaparov
Abdoeshaparov
Jul 04, 2025

Dit lijkt me een zeer degelijke ploeg. WVA vervangen door een AK (Lipowitz) is denk ik een goed idee. Wat Martinez betreft, hier moet je wat geluk hebben, voor hetzelfde geld halen Van Eetveld of Laurance meer punten in dat segment. Die commentaar geldt tevens voor Gregroire / Onley. In het middenveld moet je de juiste gok doen. Good luck!

Edited

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

© 2024 foto's Flanders Classics

bottom of page