RMT
Hier mijn 2 teams waar ik tussen twijfel voor dat de defenitive startlijst bekend gemaakt word:
Team 1:

Team 2:

Welk team neem ik? (Gelieve eerst hieronder naar de uitleg van mijn keuzes te kijken)
Team 1
Team 2
KEUZES TEAM 1:
Tobias Andersen: Tobias is een hele goede sprinter en dat heeft hij bewezen in Kopenhagen, Heistse Pijl, Duinkerke en Uae Tour. Volgens mij is hij ook beter dan Waerenskjold, Van Poppel, Gaviria, ā¦..
Ā
Clement Champoussin: Een heel goede klimmer: 7deĀ Parijs-Nice, 10deĀ Ronde van Zwitserland en 10deĀ Ronde Van Het Baskenland. Clement zou blijkbaar ook voor de bergtrui gaan.
Ā
Georg Zimmerman: Ik verschoot als ik hem in de 2M-Categorie zag. Als de aanval het haalt in een bergrit en hij is mee is hij meestal bij de eersten. (Etappe 10 tour 2023)
Jenno Berckmoes: Een goede puncher en eventueel sprinter. In de Baloise Belgium Tour Etappe 2 was hij 3deĀ achter Philipsen en Molano en voor Merlier, Aular, Gaviria, Teutenberg.
Ā
Mathieu Burgaudeau: Een goede aanvaller/Klimmer. In 2023 twee keer podium in de tour. Zal zich ook willen bewijzen in zijn eigen land. Total Energies heeft geen kopman(nen) dus zal hij sowieso zijn eigen kans mogen gaan.
Ā
KEUZES Team 2:
Dylan Groenewegen: Dylan is aan een goed seizoen bezig: 7de in Kopenhagen en 9deĀ Brugge-De Panne. Heeft al 6 etappes in grote rondes op zijn teller staan ook vorig jaar winst van etappe 6 in de tour.
Ā
Lennert Van Eetvelt: Lennert heeft aangegeven dat hij voor etappes zou gaan. Lennert is ook een goede puncher (interessant voor week 1). Zijn beste resultaten van 2024 en 2025 zijn: 8steĀ in de Ronde van Catalonie, 9deĀ in de Strade Bianche, 11deĀ in de Uae Tour, 7deĀ in Lombardije en vorig jaar nog winnaar van de Uae Tour.
Ā
Harry Sweeny: Zou ik nemen als Tijdrijder/Aanvaller. Was in de Ronde Van Zwitserland nog 5deĀ in de tijdrit en in de ronde van Spanje vorig jaar 9de.
Ā
Louis Barré: Een aanvaller die onlangs nog 3de was in etappe 3 van de Dauphiné. 6de in de Amstel Gold Race is ook één van zijn beste resultaten dit jaar.
Ā
Jenno Berckmoes: Staat hier boven al beschreven.
Ā
Ivan Romeo: Zou ik nemen als tijdrijder en aanvaller. Hij was de winnaar van etappe 3 in de dauphiné, 15de in de tijdrit ook in de dauphiné, 3de in de proloog van de ronde van Romandie en had op het einde van de Uae Tour de witte trui.
Ā
WAAROM NIET STARTEN MET VINGEGAARD IN TEAM 2?
Moest ik team 2 kiezen wil ik starten met het plan Vingegaard: Ik hou 4M over en ik start met de G7. Vingegaard zie ik geen/weinig punten pakken tot etappe 10. (Buiten te tijdrit) Ik kan voor etappe 10 vingegaard transferen met Van Der Poel, Philipsen, Van Aert, Merlier, ā¦. Ik heb dus keuzes genoeg om hem te transferen.
Ā

Ik zou team 1 doen want bij team 2 heb je Vingegaard niet, als je 1 van de grote drie niet wil pakken zou ik Evenepoel niet pakken.