RMT
Hier mijn 2 teams waar ik tussen twijfel voor dat de defenitive startlijst bekend gemaakt word:
Team 1:

Team 2:

Welk team neem ik? (Gelieve eerst hieronder naar de uitleg van mijn keuzes te kijken)
Team 1
Team 2
KEUZES TEAM 1:
Tobias Andersen: Tobias is een hele goede sprinter en dat heeft hij bewezen in Kopenhagen, Heistse Pijl, Duinkerke en Uae Tour. Volgens mij is hij ook beter dan Waerenskjold, Van Poppel, Gaviria, …..
Clement Champoussin: Een heel goede klimmer: 7de Parijs-Nice, 10de Ronde van Zwitserland en 10de Ronde Van Het Baskenland. Clement zou blijkbaar ook voor de bergtrui gaan.
Georg Zimmerman: Ik verschoot als ik hem in de 2M-Categorie zag. Als de aanval het haalt in een bergrit en hij is mee is hij meestal bij de eersten. (Etappe 10 tour 2023)
Jenno Berckmoes: Een goede puncher en eventueel sprinter. In de Baloise Belgium Tour Etappe 2 was hij 3de achter Philipsen en Molano en voor Merlier, Aular, Gaviria, Teutenberg.
Mathieu Burgaudeau: Een goede aanvaller/Klimmer. In 2023 twee keer podium in de tour. Zal zich ook willen bewijzen in zijn eigen land. Total Energies heeft geen kopman(nen) dus zal hij sowieso zijn eigen kans mogen gaan.
KEUZES Team 2:
Dylan Groenewegen: Dylan is aan een goed seizoen bezig: 7de in Kopenhagen en 9de Brugge-De Panne. Heeft al 6 etappes in grote rondes op zijn teller staan ook vorig jaar winst van etappe 6 in de tour.
Lennert Van Eetvelt: Lennert heeft aangegeven dat hij voor etappes zou gaan. Lennert is ook een goede puncher (interessant voor week 1). Zijn beste resultaten van 2024 en 2025 zijn: 8ste in de Ronde van Catalonie, 9de in de Strade Bianche, 11de in de Uae Tour, 7de in Lombardije en vorig jaar nog winnaar van de Uae Tour.
Harry Sweeny: Zou ik nemen als Tijdrijder/Aanvaller. Was in de Ronde Van Zwitserland nog 5de in de tijdrit en in de ronde van Spanje vorig jaar 9de.
Louis Barré: Een aanvaller die onlangs nog 3de was in etappe 3 van de Dauphiné. 6de in de Amstel Gold Race is ook één van zijn beste resultaten dit jaar.
Jenno Berckmoes: Staat hier boven al beschreven.
Ivan Romeo: Zou ik nemen als tijdrijder en aanvaller. Hij was de winnaar van etappe 3 in de dauphiné, 15de in de tijdrit ook in de dauphiné, 3de in de proloog van de ronde van Romandie en had op het einde van de Uae Tour de witte trui.
WAAROM NIET STARTEN MET VINGEGAARD IN TEAM 2?
Moest ik team 2 kiezen wil ik starten met het plan Vingegaard: Ik hou 4M over en ik start met de G7. Vingegaard zie ik geen/weinig punten pakken tot etappe 10. (Buiten te tijdrit) Ik kan voor etappe 10 vingegaard transferen met Van Der Poel, Philipsen, Van Aert, Merlier, …. Ik heb dus keuzes genoeg om hem te transferen.

Ik zou team 1 doen want bij team 2 heb je Vingegaard niet, als je 1 van de grote drie niet wil pakken zou ik Evenepoel niet pakken.