top of page

Sporza Tourmanager 2025

Openbaar·2866 leden

Welke?

Wie?

• Lipowitz

• Skjelmose

1393 weergaven

Een poll geven mag maar dan moet het een visie hebben en dat is nu net wat er ontbreekt de polls vliegen rond de oren en het essentiële wordt vergeten maak je ploeg die je wenst dat volledig in u visie ligt, buiten de grote 3 heb je 1000 combinaties maar jullie moeten tevreden zijn met je ploegen .Wij stellen een team op in functie van het parcours dit moet je bestuderen,analyseren en een tip er zijn boekenwinkels waar je deze boeken kunt kopen,de officiële tourgids van cycling raadplegen en dan gaan degene die de polls doorsturen hun intuïtie naar boven halen waardoor je niet klakkeloos een team gaat kopieëren hier heb je niets aan want de transferpolitiek is voor iedereen anders ,ook de indeling van je ploeg.Dus laat ons nu het niveau terug opbouwen.Ik geef je op een briefje er zijn niet veel pure sprints 3 en niet meer en de andere 7 ritten is chaos alom ,ik hoop dat van de AK geen gaan uitvallen idem dito de sprinters.En Wout zal weer als trouwe luitenant aan de bak moeten voor Vingegaard ,dat vind ik zeer erg en ik niet alleen resultaat primeert weet je!Dus het wordt smullen geblazen van in het begin!En rit 6 dat wordt een sublieme rit ,en rit 3 kans op waaiers maar dat zullen we die dag moeten zien.Bon Courage!

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

© 2024 foto's Flanders Classics

bottom of page