top of page

Sporza Tourmanager 2025

Openbaar·2866 leden

Tom Boonen op 1
Tom Boonen op 1

Dilemma

Sinds de waardebepaling van Hannes beschikbaar werd wist ik dat het een heel moeilijke bevalling ging worden en zo geschiedde. Het ieder uur veranderen van mijn ploeg en zorgvuldig opzoeken is begonnen. Maar ik wil eens jullie mening horen. Ik ben sinds jaar en dag enorm fan van de manier van rijden van Ben Healy, ik weet dat ik hem heel nauw aan het hart draag maar dit jaar valt hij wat tegen? Voor 4 miljoen zou hij een no-brainer moeten zijn maar ik twijfel enorm want er is veel talent voor 4 miljoen. Even een oplijsting van wie ik tussen twijfel. Ik heb 8mil om te kiezen.

Healy:

Rijdt altijd aanvallend en ondanks een tegenvallende Dauphiné lijkt hij 1 van de beste aanvallende renners maar met Carapaz die ook deelneemt zal hij misschien als vorig jaar minder kansen krijgen+ denk ik dat er niet super veel kansen zijn voor pure aanvallende renners.

Alaphillipe:

Lijkt net op tijd in topvorm te geraken voor zijn tour de France en als hij even aanvalslustig is als vorig jaar wordt het een topper.

Gregoire:

Sterke puncher en maakt een kans op de gele trui in de ritten week 1. Vrees ik net niet sterk genoeg om een goed ak te rijden of mee te doen voor de jongeren trui.

Lund Andersen en Jeanniere:

Kunnen een goeie sprint rijden en kan net als Van Uden verassen, al vind ik het sprintersveld veel sterker in deze tour dan in de Giro.

Martin:

Lijkt iemand die wel eens de top 10 zou kunnen binnenduiken maar die nooit een uitschieter zal hebben.

Dunbar:

Lijkt de sterkste van deze renner voor het ak maar zal hij in dienst van O'Connor moeten rijden of niet?

Of ik kan natuurlijk ook een 5mil en een 3 mil kiezen en dan zou ik gaan voor Lenny Martinez en Blackmore. Of indien iemand in de categorie van mil nog betere opties heeft mag dit zeker voorgesteld worden.

Dilemma

• Healy

• Alaphillipe

• Grégoire

• Lund Andersen

You can vote for more than one answer.

1720 weergaven
Koersman
24 jun

Martinez is een no-brainer. Uitslagen al eens gezien. Kan zowel voor de bergtrui gaan als etappezeges nastreven.

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

© 2024 foto's Flanders Classics

bottom of page