top of page

Sporza Tourmanager 2025

Openbaar·2864 leden

Mijn voorlopige ploeg

Rate my team. 🙏😊

Ik heb nog 1 miljoen over.

Hier nog wat uitleg over waarom ik sommig renners neem:

Aranburu:

Neem ik zowel als puncher en aanvaller

Waerenskjold:

Eerlijk gezegd had ik hem in de categorie met Groenewegen en Gaviria verwacht want hij is zeker even goed als Dylan en Fernando.

Schmid:

Neem ik zowel als tijdrijder en als aanvaller. Zijn vuelta was heel goed vorig jaar. 2 keer 2de en 1 keer 4de. Zijn tijdritresultaten waren toen: 5de en 7de.

Vauquelin:

Neem ik ook als tijdijder en aanvaller. Als je leider bent in Zwitserland ben je gewoon in een zeer goede vorm. Vorig jaar een etappe gewonnen in de tour en zijn tijdritresultaten waren toen: 6de en 20ste.

Zimmerman:

Dit is voor mij echt een koopje. Hij was 20ste in Parijs-Nice en won bijna een etappe in de Tour van 2023.

Onley:

Een tweede koopje. Won de 5de etappe in Zwitserland en niet tegen de minste: Joao Almeida.

Alaphillipe:

Voorlopig 2de in Zwitserland. Volgens mij begint hij zijn oude vorm terug te krijgen. Vorig jaar ook 2 keer podium in de giro.

Burgaudeau:

Vorig jaar bijna de bollentrui in Parijs-Nice en het jaar daarvoor twee keer podium in de tour. Total-Energies zal ook veel te vinden zijn in de aanval deze tour.

WAAROM GEEN REMCO?

Mijn plan is om Remco voor de 10de etappe te transferen. Ik zie Remco geen punten pakken in de eerste 9 etappes behalve in de tijdrit.

922 weergaven

6x een renner van 4m is moeilijk om later mee te transferenen imo

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

© 2024 foto's Flanders Classics

bottom of page