top of page

Sporza Tourmanager 2025

Openbaar·2866 leden

kin gouler
kin gouler

vraagje

Dag allemaal,

Ik heb een vraagje dat mij heel wat punten kan kosten. Op de moment heb ik ganna en meeus en 4 twee miljoen renners in mijn ploeg en ik ben aan het twijfelen of ganna en/of meeus eruit te zetten voor 3/4M renners.

Ganna gaat zeker in topvorm zijn (denk ik toch) dus kan heel wat punten opleveren, alleen spijtig dat hij niet zal meedoen in massaspurts want dit kan heel wat extra punten opleveren.

Meeus schat ik net onder de G3 in als spurter maar als er iemand anders ernaast staat en 4M kost is dit miljoentje zeker welkom om te kunnen besteden. ik zie alleen niet goed in wie er zo constant goede spurts rijd als meeus. ook heeft meeus een geweldige lead out.

Als vier miljoen renners heb ik nu vauqelin en alaphillipe dus als iemand een tip wil geven over een renner die ik er eventueel kan inzetten hoef je geen rekening te houden met deze 2. Zelf denk ik aan renners zoals Schmid, Cort, ... aangezien ene Tadej Pogacar alle zware bergettapes gaat domineren. Nog een andere optie is Lenny Martinez indien hij naast ritten ook voor de bollen zou willen gaan.

Hierbij nog een poll waarbij je op meerdere mogelijkheden kan stemmen,

Alvast bedankt.

Stel je vraag

• Ganna weg met een 2M en hiervoor een 4 en 3M

• meeus weg met een 2M en hiervoor een 4 en 3M

• beide weg en hiervoor drie 4M

• zo laten en geen veranderingen doen

You can vote for more than one answer.

1309 weergaven

K zou je niet te veel focussen op de sprints, als je de blog even leest zie je dat ze spreken dat er vaak te veel sprinters genomen worden en dat sprinters eigenlijk weinig verschil maken en dat je door de grote te nemen je vaak al goed genoeg zit.

Ik heb bijvoorbeeld geen Meeus genomen omdat k dus van mening ben dat hij niet het verschil zal maken en zie dus in de 5m en 4m categorie opties die miss meer een verschil kunnen maken dan Meeus.

In de Ganna theorie geloof ik eigenlijk niet, moesten het 2 Vlakkere TTs zijn had k gezegd "ja zeker nemen" nu eerlijk gezegd zie k hem niet veel punten nemen k zie hem P2 nemen in de TT en ik zie hem in die punchetappes geen mannen kloppen zoals een vdp,wva,pogacar,nys,gregoire etc. Daarbij is de selectie van Ineos nog niet bekend en kan het zo zijn dat Laurance of Watson meegaan en dan zal Ganna geen enkele punchrit doen

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

© 2024 foto's Flanders Classics

bottom of page