Een 4-4-3-1 opstelling is wel heel defensief. Daarnaast lijkt het me ook niet helemaal reglementair. Er mogen ook maar maximum 5 wissels op de bank zitten dus je hebt er teveel vrees ik. Je kan misschien beter opteren voor een klassieke 4-4-2 om zo een evenwichtige verdeling over het hele veld te hebben.
Ja dat ene haat ik dat anderen renners klakkeloos overnemen uit de podcast of dit forum. Je moet zelf speuren en niet zomaar alles overnemen. En laat je niet afleiden door de commentaar, je hebt geprobeerd een ander team te maken. Als feedback zou ik geven om zeker wat grote namen (wva, mvdp...) te nemen
Je kan wel zeggen ‘luister niet naar de criticasters’ maar die hebben wel gelijk. Je kan geen team maken zonder van aert en verwachten dat je veel punten kan pakken, pogacar en pidcock moet je eigenlijk ook gewoon hebben. Laten we ook eerlijk zijn, aan Meintjes, Thomas en G Vermeersch heb je ook helemaal niks. Sorry voor deze terechte kritiek
Kan werken als corona/pech de rest van het peloton uitschakelt. Thomas en meintjes zijn de ideale mascottes voor de rest.Als dit team wint is het gekochte zooi.
Toch al een veel beter team, Van Aert moet je inderdaad wel hebben dus zou ik hem erin brengen samen met een 3/4m voor lampaert en een schaduwkopman van JV
Een 4-4-3-1 opstelling is wel heel defensief. Daarnaast lijkt het me ook niet helemaal reglementair. Er mogen ook maar maximum 5 wissels op de bank zitten dus je hebt er teveel vrees ik. Je kan misschien beter opteren voor een klassieke 4-4-2 om zo een evenwichtige verdeling over het hele veld te hebben.
Voila hier ben ik terug,
na veel wikken en wegen toch een serieuze aanpassing door gevoerd haha
Kvrees daje zeker nog een wva of pogacar nodig zal hebben
Sorry maar ploeg trekt op nie veel, renners als Meintjes, Thomas zijn alleszins al geen puntenpakkers in
Met dit team maak je wel kans om eerste te worden op de laatste pagina dus als dat je doel is zou dit wel eens kunnen werken.
Een team zonder de grote kleppers?
Geen Van Aert, Pidcock en Pogacar gaat je zuur opbreken vrees ik.