top of page

Sporza Vueltamanager 2025

Openbaar·1449 leden

On met la patatOn met la patat
On met la patat

Ritten hulp

Hallo allemaal, Ik speel sinds dit jaar mee met de wielermanagers door vrienden. Ervoor keek ik amper koers, maar mijn liefde voor koers is sterk gegroeid afgelopen jaar. Alleen is het voor mij nog niet zo simpel om echt goed te begrijpen wie ik op welke rit moet opstellen. Ik weet wel al meer en meer welke (grote) renners ik moet opstellen wanneer. Maar bij de goedkopere (2-4 miljoen) renners maak ik wel soms fouten door ze niet op de baan te zetten. Ook omdat ik telkens nieuwe renners leer kennen en nog niet goed weet wat voor soort renners ze zijn en wat hun functie precies is. Dit heeft mij al af en toe veel punten gekost. Heeft iemand tips hoe ik dit deze keer in de vuelta beter kan aanpakken? Alvast Bedankt!

1143 weergaven

Check Pro Cycling Stats. Maar ik speel al 3 jaar Giro & Voorjaar en dit is 2e jaar Tour en Vuelta en zeker in grotes rondes sla je soms de plank mis met je bus. Deze tour was het 1 na slechtste dat ik heb gehad(2 jaar geleden Groves bussen in een stevige girorit die zogezegd geen sprinter ging overleven(hij won),was erger.)Vooral Schmid toen hij 2e werd maar een top 10 van Jorgenson,19/20e plaatsen van G.Martin,Vingegaard en Carlos Rodriguez en Milan toen hij de puntentrui had bussen🫢.(50 000ste deze Tdf) Ik zou zeker ook op voorhand bij ploeg hun site checken,soms geven ze een rol voor de hele ronde weg.

Edited

leden

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

© 2024 foto's Flanders Classics

bottom of page