4M Transfer Zingle // Ganna rit 18
Beste vrienden van de manager, ik zit met 2 hoofdbrekers: 1) Ik denk eraan om een 1-op-1 transfer te doen voor Zingle, maar omdat ik geen budget over heb op de bank, zijn mijn opties vrij beperkt.
Situatie: ik sta voorlopig 4200e en heb nog 4 transfers achter de hand. Ik wil er nu niet te veel transfereren, want dan kom ik in de problemen als ik vluchters of AK-mannen op de bus moet zetten.
Voor de komende bergritten zit mijn bus nu met Philipsen + Gruel + Aular, en momenteel ook Zingle. Mijn idee was om Zingle te wisselen en in zijn plek Bisiaux Léo te bussen (aangezien die vorige rit helemaal als laatste binnenkwam en niet meer in vorm lijkt.) Op die manier heb ik geen 'busproblemen' in de bergritten.
Opties:
Garcia PR.: 2x top 5 in een aankomst bergop, wel 1x uit de vlucht, gaat mogelijks terug in de vlucht Beloki: Gaat mogelijks terug in de vlucht
Traeen: Mogelijk nog een paar ritten in het rood en dan een top 10 eindklassement.
Wat doen
Garcia Perna Raul
Traeen
Traeen
Wachten
2)
Zouden jullie voor rit 18 een transfer spenderen aan Ganna die mogelijks de TT kan winnen. (max. 125 punten)
Rit 18 Ganna inbrengen?
Ja overweeg ik
Ja zo gepland
Neen te risky
Ik wacht nog af

Traeen nu nog brengen is wat aan de late kant, vind ik. Maar anderzijds: hij zat gisteren wel gewoon bij de best of the rest. Als je denkt dat hij ook een deftig klassement kan halen op het eind, is hij nog het overwegen waard.