Transfers
Algemene vraag: hoe zien jullie transfers in deze editie? Ik zie niet in hoe ik met mijn voorlopige team 4 transfers ga kunnen gebruiken. Ik mag hopen dat er geen 4 van mijn klassementsmannen uitvallen ๐Andere transfers zouden dan eerder bij de lagere waardes te zoeken zijn
1384 weergaven

Het woordje uitgebalanceerd heb ik al vaak zien verschijnen op dit forum deze editie ๐. En terecht. De verdeling van die balans zal denk ik altijd een persoonlijke oefening blijven op basis van het parcours. Persoonlijk verwacht ik dat veel ritten naar een 'vlucht' zullen gaan en dit dus voldoende mee in die balans moet zitten. Maar vindt u maar eens de juiste vluchter ๐