Waarom?
Waarom de beslissing om de eerst gegeven punten weg te doen en te vervangen door de punten van de truien?
Er was een uitslag van de eerste 25 opgemaakt toch?
En daar waren punten voor gegeven.
En nu zijn die weg.
Er was een tijdopname op 3 km van het einde, dus daar was het EINDE van de wedstrijd niet?
Hoe ze daar voorbij kwamen was de rituitslag ook al wilden ze geen ritwinnaar aanduiden door de problemen. Toch kwam Vingegaard daar als eerste door voor Pidcock.
De anderen die volgden zijn ook in een bepaalde volgorde daar door gekomen, het moet niet moeilijk geweest zijn om die rangschikking daar te maken.
Trouwens ze staan in de volgorde dat ze daar zijn doorgekomen op procyclingstats.
Door deze beslissing zak ik 2385 plaatsen. Had de twee eersten en al de andere bij de achtervolgers en nog wat verder nog anderen die wat punten pakten. Had er 455 geschoord en nu maar 35 meer.
Stond met die 455 punten op plaats 4978 en nu op plaats 7403.
De dag ervoor stond ik op plaats 7361 dus ben ik niet gestegen maar 42 plaatsen gezakt in het klassement.
Denk dat ik nu de wielermanager ga verlaten en er niet meer naar om zien. Het heeft geen zin meer om verder te doen.

Alvast veel sterkte gewenst aan u en uw familieleden. Hopelijk kom je deze zware tegenslag snel te boven.