top of page

Sporza Vueltamanager 2025

Openbaar·1449 leden

De klassementsmannen

Klik zeker een keer op lees meer.

Ik heb voorlopig 8 klassementsmannen als ik Cicone en Pidcock erbij tel. De vraag is dan of deze 2 klassementsambities hebben of eerder voor de ritten gaan. De andere 6 zijn Almeida, Vingegaard, Bernal, Pellizzari, Gall en Carapaz. Weliswaar heb ik mijn twijfels bij Pellizzari (want heeft buiten de Giro nog niks laten zien) en twijfel ik om hem in te wisselen voor Gee die al meer bewezen heeft. Maar die heeft sinds het Canadees kampioenschap niet meer gekoerst. Dus daarom zou ik ook Pellizzari kunnen wisselen voor Jorgenson die 1 miljoen minder kost en Bisieaux binnenhalen maar weet niet of die moet werken voor Gall. Als dit niet zo moest zijn kan ik Pidcock(als hij enkel voor het klassement gaat) er eventueel uitdoen voor Jorgenson of Gee. Wat denken jullie?

Poll

• Pidcock

• Cicone

Gaan deze bovenste 2 voor een klassement

• Ja

• Nee

Poll

• Pellizzari en 2 miljoen

• Gee en 2 miljoen

• Jorgenson en Bisieaux

1314 weergaven

Een paar bedenkingen: Of Pidcock en Cicone voor een klassement of ritten gaan is voorlopig koffiedik kijken. Al denk ik dat Pidcock in een zware bergrit een klap van 30 minuten kan krijgen, en daarna in de Vuelta vanuit de vlucht voor ritten gaat. Anderzijds, met 13 aankomsten bergop houdt een goed klassement tevens goede dagresultaten in. Je hebt buiten Pellizari (waaraan je trouwens twijfelt) geen jongere. Geen Ayuso, geen Tiberi, geen Poole. Ga je echt voorbij aan dat nevenklassement? Ik raad je aan om (net als ik) 1 M op de bank te houden. Stel bijvoorbeeld dat Carapaz teleur stelt, of dat Bernal valt, dan kan je hen gemakkelijk met een 1 op 1 transfer vervangen door respectievelijk bijvoorbeeld Ayuso of Tiberi. Just my 2 cents ))

Edited

leden

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

© 2024 foto's Flanders Classics

bottom of page