top of page

Sporza Vueltamanager 2025

Openbaar·1450 leden

De invloed van de ploegentijdrit... - bedenking

Stel dat Visma de ploegentijdrit wint Vinegaard 2 ritten wint Vinegaard de Vuelta wint Vicsnor 7ste eindigt in de individuele tijdrit en de Vuelta uitrijdt. Dan haalt Campenaerts (3M) 50 + 10 + 21 + 30 = 111 punten.

Eenzelfde oefening kan trouwens gemaakt worden bij UAE met Bjerg (en dan Ayuso of Almeida in plaats van Vinegaard). Een goed idee of larie en apekool?

Voor de duidelijkheid: dit is geen poll Campenaerts of Bjerg of alle twee😂

1555 weergaven
Max
Max
Aug 17

Interessante denkwijze, want Campenaerts kan perfect aan 150 punten (of meer) komen op deze manier.. Er zijn wel genoeg alternatieven voor 4m die een veel hoger puntenpotentieel hebben door de vele aankomsten bergop, dus hangt wat af van de ploegindeling. Ik gebruik die ploegentijdrit eerder als laatste afweging indien ik moet kiezen tussen 2 renners zoals Zingle vs andere sprinter. De punten voor de ploegentijdrit gaan wel heel hoog liggen bij iedereen met deze puntentelling zeker indien je zowel van Visma als UAE 2 of meer renners hebt... Jayco gaat ook hoog eindigen in deze tijdrit volgens mij.

leden

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

© 2024 foto's Flanders Classics

bottom of page