top of page

Sporza Vueltamanager 2025

Openbaar·1450 leden

Wielermanager+

Ik speel het enorm graag, maar ik kan me ook wel ergeren aan bepaalde zaken. Wat kan er volgens jullie de wielermanager beter maken?

Ik kan me niet voorstellen dat ze hier niet af en toe meelezen, wie weet pikken ze iets op. Ik zal beginnen:

• Stats inzichtelijker maken. Nu moet je apart op een renner klikken om per rit opgeleverd punten te zien (of het zelf in een excel bijhouden).

• Ritprofiel tonen bij tabblad 'Opstelling'.

• Transfers pas bij start van volgende rit definitief maken

• Een icoon bij de truidragers zetten

• Als je voor de start van een grote ronde iemand opstelt die eigenlijk niet op de startlijst staat, dan krijg je een geel waarschuwingsicoon te zien. Tijdens de grote ronde een gelijkaardig icoon tonen bij renners die hebben opgegeven. Mensen die er fanatiek mee bezig zijn die zullen dat wel weten, maar niet iedereen zit zo in elkaar.

• Auto transfers indien een opgestelde renner DNS't of zelfs DNF't.

• Ownership inzichtelijker maken. Bij Fantasy Premier League bijvoorbeeld weet je heel gedetailleerd hoeveel % van de deelnemers een speler hebben geselecteerd.

• Idem met transfers tijdens de koers. Hoe vaak is een renner IN of UIT getransfereerd. Soms delen ze dat tussentijds op hun sociale media kanalen maar dat is het dan ook.

• Het inplannen van opstellingen kan tot lastige situaties lijden. Ze geven dit ook aan in de spelregels, maar dat zou wel beter kunnen.

• In het tabblad Punten zou ik het interessanter vinden om per rit bij 'Plaats Algemeen', mijn ranking na die rit te zien. Nu is je plaats algemeen bij elke rit hetzelfde. Het PCS-spel doet dit bijvoorbeeld ook heel elegant:

ree
  • Een aparte app ipv te klooien op een browser... ik heb gehoord dat hier over nagedacht is geweest maar dat het kosten-baten plaatje niet haalbaar was. Als je het gratis wil houden: stamp het vol met reclamebanners, veel impressies gegarandeerd 😀

607 weergaven

een app en de dark horses niet te grabbel gooien op DLO bvb, zou het veel interessanter maken

leden

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

© 2024 foto's Flanders Classics

bottom of page