top of page

Sporza Vueltamanager 2025

Openbaar·1450 leden

Tweestrijd

Ik zit met een transferdilemma waarvan er misschien nog wielermanagers zijn die hier mee zitten.

Het gaat over mijn laatste twee transfers: Ayuso en Ciccone eruit voor Pidcock en Pellizzari. Ciccone zal door zijn lichamelijke kwalen zijn beste zelve waarschijnlijk niet meer terugvinden in deze Vuelta. Wanneer ik zeker zou zijn dat vandaag voor de klassementsmannen is, denk ik dus dat ik niet zou moeten twijfelen. Maar, de kans dat Ayuso 'per toeval' in een vlucht geraakt lijkt me zeker niet klein. Ik ben er wel van overtuigd dat de Bora-boys vandaag Pidcock het vuur aan de schenen gaan leggen op de slotklim, wat dan weer in het nadeel speelt van potentiële vluchters.

Daarnaast zou Ayuso ook zo maar eens de tijdrit van morgen kunnen winnen. Met Pidcock en Pellizzari zullen er waarschijnlijk weinig punten te rapen vallen in de tijdrit.

Wat is jullie gedacht? Nu deze dubbele transfer uitvoeren of beter wachten tot na rit 19? Zien jullie Ciccone toch nog iets doen?

577 weergaven
jakke
jakke
Sep 10

Ik ga nog wachten met de transfer. Maar spijtig genoeg omdat ik verwacht dat de rit vandaag geen winnaar gaat kennen door een neutralisatie wegens vlaggenzwaaiers. Moest de slotklim eruit gehaald worden door de weersomstandigheden is de kans dan weer groter dat de vlucht het haalt tot aan de voet, er is dan eigenlijk totaal geen incentive voor Visma en UAE om te controleren.

Wat een farce eigenlijk deze Vuelta.

Edited

leden

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

© 2024 foto's Flanders Classics

bottom of page