Welke transfers
Tot nu toe heb ik nog geen transfers gedaan. Deze rustdag kan een goed moment zijn voor een 1ste transfer.
Ik zit met 2 mogelijke opties.
Eerste optie is Tiberi en Ayuso inwisselen tegen 2 AK mannen zoals Gall en Pidcock. Alleen zie ik de komende ritten de AK mannen niet veel punten verdienen en zal het eerder voor de vlucht zijn. (al dacht ik dit gisteren ook) In dat geval zal ik dus nog wat ritten wachten en Tiberi en Ayuso houden als mogelijke aanvallers. Ayuso zie ik wel nog eens meedingen voor een zege, maar in Tiberi heb ik minder vertrouwen.
Dat brengt me tot mijn 2de optie, namelijk Tiberi nu al inwisselen voor Vine. Deze laatste zie ik wel nog eens meedingen voor een zege en draagt de bergtrui. Heeft ook een goede tijdrit in de benen wat goed is voor de 3e week. Later kan ik dan nog Ayuso inwisselen voor Gall. Het grote nadeel aan deze optie is wel dat ik dan 1 AK man minder heb.
Ik heb bovendien ook nog Philipsen die ik zou kunnen betrekken, maar deze hou ik liever gezien de 2 sprints op het einde en makkelijk te bussen in bergritten.
Welke transfers
Later Tiberi + Ayuso voor Gall en Pidcock
Nu Tiberi voor Vine en later Ayuso voor Gall