Transfers in eerste 9 ritten
Stel je vraag
0
1
2
3
Hoeveel transfers hebben jullie al gedaan tot en met de 1e rustdag? Laat ook weten waarom en of het veel succes heeft gehad?
Ikzelf heb nog geen transfers gedaan en ga dat normaal ook niet doen tot en met de rit naar de Angliru omdat ik ervan uit ga dat er nog renners gaan uitvallen en ik niet te vroeg conclusies wil trekken over renners die al dan niet goed rijden.
Momenteel draait dit nog vrij ok uit. Sta rond plaats 3.900!
Benieuwd naar jullie mening!
1273 weergaven

Ik sta op plaats 1012.
1 transfer gedaan, vuile opportunist die ik ben. Paar dagen geleden Dunbar eruit gegooid voor Traeen. Ik weet niet of hij het zo lang op plek 1 gaat volhouden als ik gedacht had. We zien wel.
(Nog) geen paniektransfer gedaan met Ayuso, waar ik vooralsnog geen spijt van heb. Ik heb wel de indruk dat hij het nu echt aan het uithangen is. Benieuwd of hij tijdens de rustdag niet 'adios en de kost' zegt. Of misschien duwt UAE hem wel in een taxi huiswaarts. Als hij er morgen nog bij is, laat ik hem nog even in mijn team. Dan is hij misschien uit op een ritwinst-bisnummer. Anders komt wellicht Gall in zijn plaats.
Philipsen hou ik tot hij er de brui aan geeft denk ik. Daarstraks een interview gelezen waarin hij zegt niet meteen die intentie te hebben. Als dat waar is, ga ik de topfavoriet voor de laatste twee sprintkansen niet naar huis sturen.
Ik wacht het einde van de rustdag nog af. Als er voor morgenochtend niemand uit mijn ploeg ziekskes geworden is, gaat Van Uden (hangt die even de toerist uit zeg) eruit voor Vine. Ik heb 1,5 miljoen op de rekening staan.