RMT (Gelieve de Poll eerlijk in te vullen en de Uitleg van sommige keuzes onderaan te lezen)

Op 10?
Minder dan 4 of 4
5
6
7
Buitrago (5):
Een aanvaller die in de tour op de ventoux 3de werd na topklimmers Healy en Paret-Peintre. Hij werd ook 13de in het Baskenland voor Del Toro,Bisiaux,Healy,Jegat,...
Castrillo (4) 🇪🇸:
De meeste mensen zeggen dat hij nog niet veel gepresteerd heeft dit jaar. Volgens mij komt dit door 'kopman' Mas. Nu Mas er niet bij is kunnen ze volledig focussen op de aanval. Hij werd eerder dit jaar in de koersen zonder Mas al 9de in de Ronde Van Zwitserland voor Champoussin,Vlasov,Gregoire,Hart,Bisiaux en Fortunato.
Riccitello (4):
Ook deze keer sowieso een vrije rol door dat hun kopman Gee er niet bij is. Ook al goede resultaten dit jaar: 9de Ronde Van De Alpen voor Bardet,Piganzoli,Dunbar,...
11de in de Ronde Van Catalonie voor O'Connor,Pelizzari,Poels,Fortunato,Kuss en Adam Yates.
Dark Horse 1 (2):
Dit seizoen al een aantal goede uitslagen net zoals vorig seizoen. In een Eendagswedstrijd met op het einde een serieuze berg voor Pidcock en Piganzoli geeindigd. Vorig jaar in een duitse Eendagswedstrijd voor Nys,Hirschi,Powless en Laurance geeindigd. En dan heb ik zijn beste resultaat niet verteld. 😉
Dark Horse 2 (2):
In het AK van Burgos voor Caruso,Piganzoli,Landa,Hindley,... geeindigd.

Indien Pedersen de puntentrui draagt, gaan Philipsen, Zingle en je twee dark horses in de overgangs- of bergritten op de bus, veronderstel ik. Of ga je hier elke dag komen vragen wie je op de bus moet zetten? No hard feelings Wout, maar dit moet zowat je 12-de RMT zijn...😉