top of page

Sporza Vueltamanager 2025

Openbaar·1450 leden

Sprinters

Ik ga voor minstens 4, waarschijnlijk 5 sprinters gaan in mijn ploeg.

Pedersen en Philipsen (als hij mee gaat) zijn dan certitudes. Verder ga ik normaal aanvullen met goedkope mannen.

Graag had ik jullie mening hoe jullie kijken naar ploegen die 2 sprinters/punchers meenemen?

Ik ga een voorbeeld geven, op de voorlopige deelnemerslijst (ik weet het, is nog niet definitief 😜) staat bij IPT zowel Vernon als Jake Stewart. Mijn gevoel zegt neem Vernon omdat die in Polen een 5e plaats haalde in de sprint en de rest van het jaar ook een aantal top 10-plaatsen op zijn palmares heeft + heeft ook nog zijn itt. Jake Stewart reed ook al de TDF.

Bon swat, misschien niet het beste voorbeeld maar in de TDF had je bijvoorbeeld ook Tobias Lund Andresen en Bittner, ...

Door de onzekerheid van wie welke rit gaat sprinten zegt mijn gevoel dan altijd van ze alle 2 links te laten liggen. Zeker als er niets duidelijk wordt gecommuniceerd vanuit de ploeg.

Hoe kijken jullie hiernaar?

1694 weergaven
Max
Max
Aug 18

Meer dan 3 sprinters vind ik eigenlijk al veel voor dit parcours. Er zijn amper certitudes in de sprint buiten Pedersen en Philipsen. Kijk nr de giro daar waren er veel meer kansen vr de sprinters dan nu en waren Groves en Kooij de enige pure sprinters die bij de 20 renners met de meeste punten zaten.

leden

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

© 2024 foto's Flanders Classics

bottom of page