top of page

Sporza Vueltamanager 2025

Openbaar·1449 leden

RMT na de deadline

AK:

Vingegaard

Bernal

Ayuso (jongerenklassement)

Tiberi (jongerenklassement)

Mogelijk AK:

Ciccone (bergtrui + punten Pedersen)

Pidcock

Fortunato (bergtrui)

Sprint:

Philipsen

Pedersen (punch en punten Ciccone)

Aular (punch)

Zingle (punch en TTT en punten Vingegaard)

Van Dijke (ook punten TTT)

Buratti (ook punten TTT)

Aanval:

Frigo (jongerenklassement + ITT + aanval op verschillende parcours)

Ryan (jongerenklassement + aanval berg)

Lopez HM (jongerenklassement + aanval berg + klassement volgens artikel)

Belangrijkste zaken waar ik rekening mee heb gehouden:

• Almeida niet gekozen doordat hij aangaf van maar 2,5 weken getraind te hebben

• 2M budget overgehouden om juiste transfers (bijvoorbeeld mogelijks Almeida ipv Philipsen) te kunnen doen

• Aanvallers die op het einde ook nog punten kunnen nemen in het jongerenklassement

• Sprinters die ook nog in andere etappes (zoals TTT of punchetappes) punten kunnen scoren

• Ciccone - Pidcock en Fortunato die op verschillende fronten (bergtrui - AK en etappes) punten kunnen scoren

• Had één 2M nodig, voor Buratti gekozen omdat zekerheid van punten groter is dan aanvallers genre Nerurkar, Aparicio, ...

Mogelijks 1 of 2 sprinters te veel mee maar gaven mij uiteindelijk meer zekerheid over de hoeveelheid punten die ik kon halen met mijn team.

Benieuwd naar jullie mening?

Succes allemaal !!!

1048 weergaven

AK : Vinegaard, Almeida, Ayuso*, Tiberi*, Jorgenson, Ciccone. Pidcock (?) Sprint : Jasper, Pedersen, Burratti, Gruel, Zingle Aanval : Silva*, Armirail, Ryan*, Frigo* * = jongerenklassement Naam van mijn ploeg in forum DLO : De eerste waaier. Naam van de ploeg is een blijk van zelfvertrouwen, want was top 30 in de Vuelta vorig jaar, en wil dat overdoen.😉 Maar waarschijnlijk ga ik op mijn bek 😂 Ik reken een beetje op Jorgenson als game-changer. Bij de aanvallers heb ik Frigo en Armirail gekozen omdat ze buiten dat profiel ook een degelijke tijdrit hebben.

Edited

leden

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

© 2024 foto's Flanders Classics

bottom of page