RMT na de deadline
AK:
Vingegaard
Bernal
Ayuso (jongerenklassement)
Tiberi (jongerenklassement)
Mogelijk AK:
Ciccone (bergtrui + punten Pedersen)
Pidcock
Fortunato (bergtrui)
Sprint:
Philipsen
Pedersen (punch en punten Ciccone)
Aular (punch)
Zingle (punch en TTT en punten Vingegaard)
Van Dijke (ook punten TTT)
Buratti (ook punten TTT)
Aanval:
Frigo (jongerenklassement + ITT + aanval op verschillende parcours)
Ryan (jongerenklassement + aanval berg)
Lopez HM (jongerenklassement + aanval berg + klassement volgens artikel)
Belangrijkste zaken waar ik rekening mee heb gehouden:
Almeida niet gekozen doordat hij aangaf van maar 2,5 weken getraind te hebben
2M budget overgehouden om juiste transfers (bijvoorbeeld mogelijks Almeida ipv Philipsen) te kunnen doen
Aanvallers die op het einde ook nog punten kunnen nemen in het jongerenklassement
Sprinters die ook nog in andere etappes (zoals TTT of punchetappes) punten kunnen scoren
Ciccone - Pidcock en Fortunato die op verschillende fronten (bergtrui - AK en etappes) punten kunnen scoren
Had één 2M nodig, voor Buratti gekozen omdat zekerheid van punten groter is dan aanvallers genre Nerurkar, Aparicio, ...
Mogelijks 1 of 2 sprinters te veel mee maar gaven mij uiteindelijk meer zekerheid over de hoeveelheid punten die ik kon halen met mijn team.
Benieuwd naar jullie mening?
Succes allemaal !!!

AK : Vinegaard, Almeida, Ayuso*, Tiberi*, Jorgenson, Ciccone. Pidcock (?) Sprint : Jasper, Pedersen, Burratti, Gruel, Zingle Aanval : Silva*, Armirail, Ryan*, Frigo* * = jongerenklassement Naam van mijn ploeg in forum DLO : De eerste waaier. Naam van de ploeg is een blijk van zelfvertrouwen, want was top 30 in de Vuelta vorig jaar, en wil dat overdoen.😉 Maar waarschijnlijk ga ik op mijn bek 😂 Ik reken een beetje op Jorgenson als game-changer. Bij de aanvallers heb ik Frigo en Armirail gekozen omdat ze buiten dat profiel ook een degelijke tijdrit hebben.