top of page

Sporza Tourmanager 2026

Openbaar·1902 leden

Romeo

Velen hadden Romeo al weg gedaan. Heeft al knap werk verricht voor Mas, maar moet zich volledig wegcijferen voor Mas wat natuurlijk ten koste gaat van zijn eigen resultaten. Maar ik heb hem bijgehouden omdat die tijdrit wel nog een groot doel was voor hem en hij 1 van de favorieten was. In een podcast had hij ook aangegeven om er volledig voor te gaan in de TT.

Eerste meting +12 sec, tweede meting + 18 sec, telkens in de top 10 en dan vervolgens op 5min13 binnenkomen en op plaats 123...

Dus tussen het laatste tussenpunt en finish volledig laten lopen, materiaalpech gehad of gevallen. Dat eerste zou ik in ieder geval onbegrijpelijk vinden en zou zelfs bestraft mogen worden. In ieder geval heel zuur voor al diegene die hem nog hebben bijgehouden voor deze TT...

477 weergaven
De zweetdief
9月11日

Zolang hij binnen tijd aankomt moet hij toch just niks... Ik had hem sowieso al lang gedumpt als ik hem zou gehad hebben, hij kan wel wat tijdrijden maar had sowieso nooit top 3 of zelfs top 5 kunnen rijden in de tijdrit en voor de rest weet je dat hij een zuivere knecht voor Mas is gezien de omstandigheden.

leden

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

© 2024 foto's Flanders Classics

bottom of page