top of page

Sporza Tourmanager 2026

Openbaar·1885 leden

Pardo moet altijd spelen
Pardo moet altijd spelen

Bus / transfer

Yo de mannen. Hieronder mijn ploeg.

Ik heb nog 5 miljoen op de bank en twijfel over wat ik moet doen: ik kan in principe nog Garcia Pierna/Baudin voor Voisard, VPP of Piganzoli. Als ik Baudin wissel voor Voisard kan ik zelfs nog THJ upgraden tot VPP voor punten eindklassering in rit 21. Mijn gevoel: ik heb wel vertrouwen in Piganzoli als vluchter vandaag. En in rit 19/20 gaat hij misschien niet veel minder punten halen dan Voisard. Of hoe zien jullie dat?

Welke transfer

• Piganzoli (gc+jongeren+vlucht)

• Nu Voisard en in rit 21 THJ>VPP

Andere vraag is dan: is het belangrijk om Baudin te kunnen houden tot in Parijs, of niet? Ik kan ofwel hem ofwel garcia pierna eruit knallen. Beiden leveren quasi niets op voor de eindklassering…

Quid?

• Ja Baudin houden tot Parijs is een Joker (montmartre+sprint)

• Nee, hij zit erdoor. Je kan evengoed Garcia Pierna houden.

En voor de vlucht van vandaag: offer ik klassementsmannen op om Braz afonso/Baudin erin te krijgen of is dat een te groot risico? De vraag is vooral: wordt het een grote vlucht of pakken de GC mannen punten van plek 10 tot 30?

Bank?

• 2 gc mannen opofferen voor extra vluchters Braz Afonzo

• Carapaz, THJ en Pierna/Piganzoli volstaan als vluchters

112 weergaven

Tuurlijk! Doe ik meestal ook, maar ze worden almaar moeilijker. Gisteren bijna Girmay erin getransfereerd. Gelukkig niet gedaan. Advies van de concullega’s heeft me geholpen

leden

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

© 2024 foto's Flanders Classics

bottom of page