top of page

Sporza Tourmanager 2026

Openbaar·1902 leden

Twijfelgevallen

Er is heel veel variatie in deze Vuelta, waardoor ik momenteel een beetje vastzit met mijn ploeg en de verschillende soorten renners. Ik heb bijvoorbeeld geen Brennan, terwijl ik hem normaal gezien voor morgen ging binnenhalen. Daarvoor zal ik sowieso iemand uit mijn ploeg moeten halen, en momenteel denk ik dat Skjelmose de meest logische keuze is.

Het oorspronkelijke plan was om Kuss eruit te doen, maar na zijn prestatie van vandaag begin ik daar toch aan te twijfelen. Hij deed het gewoon goed en kan misschien nog belangrijk worden voor de komende etappes en het klassement.

Daarnaast heb ik ook geen Onley. Ik dacht dat hij na zijn val minder goed zou zijn, waardoor ik ervoor gekozen had om hem niet te nemen. Nu blijkt echter dat hij toch nog sterk is, waardoor ik daar misschien verkeerd heb ingeschat.

Mijn grootste vraag is eigenlijk: wanneer kunnen we Pedersen het best uit de ploeg halen om plaats te maken voor de grote GC-mannen? Hij is natuurlijk nog zeer interessant voor bepaalde etappes, maar op een bepaald moment zullen de renners voor het algemeen klassement belangrijker worden.

Ik zit dus een beetje vast met de planning van mijn transfers: eerst moet ik waarschijnlijk Skjelmose eruit doen voor Brennan, maar daarna moet ik ook bekijken wanneer het juiste moment is om Pedersen te wisselen voor een sterke GC-renner, eventueel Onley. Wat denken jullie dat hier de beste aanpak is?

699 weergaven
Robbe V
Robbe V
Aug 26

Onley afwachten, zou blijkbaar met maagproblemen zitten.

leden

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

© 2024 foto's Flanders Classics

bottom of page