top of page

Sporza Tourmanager 2026

Openbaar·1902 leden

Transfers

Is er iemand die een echt transferplan heeft? Ik vind geen goede strategie aangezien alle etappes door elkaar lopen.

Iemand die hier wel een formule gevonden heeft?

789 weergaven

Heb zelf geen transferplan en sta 9de in de tussenstand nu. Het is inderdaad moeilijker dan in de tour dan wist je na rit 12 sprints gedaan en wisselen, alhoewel dat de eerste drie ploegen van bij de start voldoende sprinters in hun team hadden voor de 5 sprintsritten en ze hiermee de klassementsmannen konden wisselen. Dat is misschien de sluitel. Ik heb hier voldoende punchers die de sprintritten of halve sprintritten kunnen overleven. En voor transfers zie ik wel wat mogelijk en nodig is eens er renners uitvallen of eventueel opleven. Je moet het bekijken dag per dag denk ik. Heb een gok gewaagd per rit wie bij de eerste 10 kan zijn en daarop mijn ploeg gebouwd. Voorlopig lukt dit goed. Maar natuurlijk kan ook nog terug vallen als er moesten veel uitvallen of door zakken en er totaal endere renners met hopen bij die eerste 10 eindigen. je weet het nooit en reken me nog niet rijk. Maar in grote rondes zijn het meestal toch wel dezelfde die elke dag vooraan eindigen in de bergen waar het meeste punten te verdienen zijn. Maar verderop zijn er ook nog sprints en daarvoor moet je ook renners hebben, het is niet zo dat je ze allemaal voor klassementrenners kan vervangen voor rit 17. Zal in de laatste rittente doen zijn de transfers.

leden

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

© 2024 foto's Flanders Classics

bottom of page