top of page

Sporza Tourmanager 2026

Openbaar·1885 leden

Pardo moet altijd spelen
Pardo moet altijd spelen

Wie zegt het?

Ok final call. Gaan ze vandaag sprinten of wordt het toch een vlucht? Sporza en andere sites willen ons doen geloven dat het een vlicjt wordt, maar in twijfel toch. Remember die laatste rit in de giro die Magnier won? Vergelijkbare finale met een veel zwaarder slotakkoord. Het klopt natuurlijk dat dit de laatste kans is voor de mindere klimgoden, maar er zijn toch zeker 5 ploegen die gaan willen controleren. Trouwens: niets zegt dat Girmay en Philipsen niet gewoon meezijn in de vlucht. Zó zwaar is het parcours niet. Ik zie ik iets over het hoofd? Ik hoop zelf wél dat het een vlucht wordt, want heb enkel Pedersen als sprinter.

Rit 17, finale poll

• Grote vlucht zonder sprinters, behalve mss Pedersen

• Grote vlucht mer groen-kandidaten

• Gewoon sprinten

• Ontregelde finale met peleton. Pidcock en co.

En dat brengt met meteen bij mijn volgende vraag. Na uitvallen Lipowitz kan ik Pidcock brengen. Heb nu de top 8, plus Pedersen, plus Tobias Halland en Carapaz als aanvallers in hooggebergte. Wie breng ik nog? Girmay (60 eindklassering) en later Veistrofer-Quinn (50 superstrijdlust? Of 30 klassement), OF Voisard (50 eindklassering) en in de laatste etappe THJ nog vervangen door Paret-Peintre (netto 60 eindklassering). Laatse move kan ook andersom, maar heb meer vertrouwen in Voisard voor de etappepunten. In beide scenario’ gaat Pierna eruit. Mijn voornaamste vraag is: is het zot om Bini nog te brengen als ik ook Voisaard plus (deel van) de eindpunten VPP kan doen? Merci boys, jullie zijn de beste!

Wie nog inbrengen?

• Vandaag Girmay. Laatste etappe THJ> Veistrofer/Quin

• Morgen Voisard, laatste etappe THJ>VPP

606 weergaven

leden

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

© 2024 foto's Flanders Classics

bottom of page