Snapt iemand de Pedersen-Out Hype?
Ik begrijp echt niet waarom iedereen hier massaal Pedersen uit zijn/haar ploeg gooit... Tot en met etappe 17 zijn er slechts 4 bergetappes, waarvan er vermoedelijk toch zeker één voor de vluchters zal zijn.
Al de andere etappes passen perfect bij een goede Pedersen. Ik begrijp dat daar net het schoentje knelt, aangezien dit duidelijk niet de Pedersen van de Tour is, maar op dag 2 werd hij toch vierde? Daarnaast is de renner die je voor hem inbrengt iemand die in bergetappes hoogstens voor plaats 2 strijdt, en tot nu toe is het niet helemaal duidelijk wie de 2e beste renner is achter Pogacar (Mas, Roglic, Gall, Onley?)
Voor alle duidelijkheid: deze zet kan goed uitdraaien indien Pedersen op geen enkel moment nog in de buurt van de overwinning komt, maar dat zou me toch ten zeerste verbazen. Ik verwacht hem toch de komende anderhalve week nog in 3/4 etappes...

ik ben begonnen met Pedersen en WVA deze Vuelta, omdat ik niet had verwacht dat Brennan zo sterk zou zijn in zijn eerste grote ronde. Aangezien Pedersen niet zo super lijkt deze week en 11M kost, heb ik besloten om hem net voor etappe 7 eruit te doen voor Brennan. Ook heb ik Brenner eruit gedaan voor Mas, want Brennar gaat na zijn val gisteren geen topresultaten meer halen volgens mij. Wel knap dat hij het vandaag probeerde door mee te zitten in de vlucht, dus had even stress dat ik hem er al te vroeg had uitgedaan.