top of page

Sporza Tourmanager 2026

Openbaar·1792 leden

Discussie

Ik ben wel eens benieuwd naar andere meningen/gedachten. Tot heden heb ik nog geen enkele transfer gedaan en dan lijkt vandaag het moment om aan de slag te gaan. Echter heb ik MVDP en laten we zomaar zijn waterkans vandaag schieten? Mijn andere transfers moeten komen van Philipsen/Girmay/Grégoire en eventueel Godon. Tenzij er nog iemand van GC er zwaar doorvalt zal het dat zijn. Als ik Ayuso/Lipowitz/Skjelmose breng heb ik de volledige top 9. Kunnen we daar nog een dag mee wachten en zullen we dit sowieso doen? Ik lijk ook Carapaz + Pidcock/TH Johannessen te willen brengen. Alleen zijn dat gokken en hebben ze vandaag al kansen. Allemaal kan ook helemaal niet. Want budget 4 transfers is 26M en voor 5 als nu voorzien is 28M. Laten jullie gaan in de reacties, heel benieuwd naar andere meningen! En zie me niet als concurrentie, ik strijd vooral in mijn eigen league :D.

1064 weergaven
wheck
Jul 17

Denk dat vdp Van Aert zijn exploten op Montmartre wel eens zou willen proberen. Budgethewijs wel een probleem voor velen wss

leden

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

© 2024 foto's Flanders Classics

bottom of page