Ano Niem
De eerste drie plaatsen van de tourmanager worden ingekleed door Ano Niem.
WAAROM wil er iemand mee doen Ano Niem?
Het is een leuk spel waar geen stukken van mensen mee te verdienen zijn toch?
Enkel voor de EER die je te beurt kan vallen, waarom zou je dat dan Ano Niem willen doen.
Maar denk te weten waarom.
Hun eerste ploeg die het niet zo goed heeft gedaan is onder hun echte naam gemaakt.
AL DE REST, en bij sommigen heel veel ploegen zijn gemaakt onder Ano Niem, er zal dan wel eentje tussen zitten die het heel goed doet zeker?
Er zou een verbod moeten komen om als anoniem deel te nemen in toekomstige spelletjes om het eerlijk te houden voor iedereen.
Met liefst ook een controle systeem op je identiteit indien dit mag van de privacy commissie. Maar daar is zeker iets op te vinden.
Als je in een gezin ben kan elke gezinslid met zijn email adres wel een ploeg indienen zoals bij ons ik en mijn vrouw hebben gedaan, en ben daar eerlijk in dat ik haar daarbij wat geholpen heb.
Maar dat is nog iets anders dan één iemand die VEEL ploegen indient helemaal alleen om zijn kansen zo groot mogelijk te houden en daar blijkbaar ook nog in lukt bewijs deze drie eerste plaatsen.
Wie is dezelfde mening toegedaan, laat maar weten.

Gewoon het vinkje standaard aanvinken zal al veel verhelpen (sommigen kijken daar gewoon niet naar) en dan de aanmaak van ploegen na de start van de eerste rit onmogelijk maken, iemand die het serieus neemt gaat geen ploeg aanmaken na dat tijdstip dat verhelpt het probleem al dat mensen een dag voor een speeldag een dagploeg gaan aanmaken omdat ze dan de reële situatie beter kunnen inschatten.
Dat de eerste 3 in het algemene klassement anoniem zijn daar lig ik dan minder van wakker, die hebben 21 speeldagen lang gewoon goed geboerd en die verdienen het sowieso om daar te staan, ik zie ook de reden niet in waarom ze hun naam niet willen publiceren ook al hebben ze ergens 10 ploegen ronddwalen.