top of page

Sporza Tourmanager 2025

Openbaar·2864 leden

justin d
justin d

Masterplan of te risicovol?

Momenteel heb ik enkel Van Aert niet in mijn ploeg van de G8. Toch zou ik hem er heel graag in krijgen, maar weet echt niet wie ik van de andere G8 uit mijn team zou zetten.

Ergens zit ik met de gedachte om Van Aert in de ploeg te zetten ten nadele van Vingegaard. Vingegaard zou ik dan wss na rit 9 inbrengen ipv Philipsen (of iemand anders indien Philipsen nog goede kans maakt op groen) aangezien ik 3M zou over houden.

Alleen ben ik er niet van overtuigd dat Van Aert veel meer punten zal pakken dan Vingegaard in die eerste 9 ritten. Vingegaard zal scoren in de tijdrit en in de punchetappes zie ik hem ook punten rapen omdat Pogacar daar al iets zal proberen.

Het lijkt me enkel het overwegen waard indien Van Aert op zn minst 100 punten meer scoort dan Vingegaard, anders lijkt het me een weggesmeten transfer.

Een te gekke redenering of toch mss een slimme zet?

1984 weergaven
robin oklo
robin oklo
Jun 23, 2025

als je denkt dat pogacar veel punten gaat pakken de eerste week dan moet je dat ook denken van vingegaard en kan je hem niet thuis laten. waar poggie is zal jonas zijn. in de tour kan jonas alles, dus zeker niet denken dat poggie 1ste gaat worden in een punch etappe en dat jonas niet bij de eerste 10 zou zijn. (dat is mijn beredenering waarom je jonas niet kan thuis laten.)

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

© 2024 foto's Flanders Classics

bottom of page