top of page

Sporza Tourmanager 2025

Openbaar·2864 leden

Geen Philipsen!

Ik ga uitleggen wrm hij het niet waard is. Er zijn 4 tot 5 sprintkansen waarbij waarschijnlijk 2 naar Merlier zeker en dan 1max voor philipsen zolang hij niet wordt gedaklasseerd is. De 2 overige gaan denk ik naar milan en een outsider. De punch ritten gaat hij niet mee kunnen gaan met pogi mvdp andere punchers.

Met gevolg dat er 4 ritten voor 9mil gelijk staat aan 2,25mil per kans op ritzege. De 5de potentiële sprint ligt in de laatste week tussen alle bergritten zie ik kans voor de vlucht. Slotettape lijkt mij voor een puncher door verbrokkeling op Montmartre.

De prijs 9mil en (2mil renner) dat is dan eventueel 11 mil die je in 1 of 2(schaduw) kopman (lipowitz/skjelmose) en of een sprinter van de 2de lijn (ackermann/ lund/ waerenskjold).

En om terug te komen op Ackermann vorig jaar niet gewonnen in de tour maar wel top 10 meest scorende renners met 365 punten.

2158 weergaven
Viktor Browaeys
Viktor Browaeys
24 jun 2025

Ik hoop dat je veel mensen kan overtuigen met je denkwijze, zo kan ik hoger eindigen in het eindklassement.

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

© 2024 foto's Flanders Classics

bottom of page