Oproep
Ik snap dat je je team wilt verbeteren en daar dient dit forum voor maar zou dit kunnen zonder droge RMT'S en droge polls of de vragen naar de beste dark horses? Probeer wat informatie te geven over waarom je over welke renner twijfelt en wat andere mogelijke opties zijn, geef wat waarde aan je bericht. Dat helpt andere om jou te kunnen helpen en dan ga je denk ik ook wat meer reactie en ideeën krijgen. Dit forum is om te helpen maar niet om anderen hun team te maken wat naar mijn mening (verbeter mij als je vindt dat ik fout ben) te veel gebeurd want dan is er niks meer aan dit spel
Ik wil hier niet te baas spelen of ambetant doen maar ik heb het gevoel dat er wat meer 'rommel' dan anders op dit forum staat en wil het gewoon wat orde op zaken stellen. Vind je dat ik fout en wat irritant ben mag je dat gerust zeggen. Ik zeg nu wat ik vind dus dan mogen jullie ook zeggen wat jullie vinden.

Topic 500 met deze oproep, helaas gaat dat niks veranderen… De meesten van de vaste leden die het goed voorhebben zijn daarom al weg, het forum gaat gewoon uitdoven dat kan je niet meer tegenhouden.