top of page

Sporza Tourmanager 2025

Openbaar·2866 leden

Rex is on Fire
Rex is on Fire

De Grote Drie van de Vier Miljoens

Waarschijnlijk een keuze bij velen.

Zijn Grégoire, Onley en Vauqelin een kopie van een kopie van een kopie? Onley en Vauqelin nek aan nek in Zwitserland, met Vauqelin die effectief in het geel reed, maar Onley die misschien de sterkere indruk gaf als je het etappe per etappe bekijkt. Blijkbaar heeft hij al aangegeven geen GC te rijden, en ook Vauqelin zie ik eerder als rittenkaper.

Grégoire zal zeker niet voor GC gaan, en ik schat hem eigenlijk het hoogste in van die 3, ondanks Zwitserland. Ik denk dat hij de meest punchy is.

Meningen?

1833 weergaven
LVNnnn
LVNnnn
24 jun

Ik vrees dat Gregoire de minste punten van de drie zal opleveren, omdat ik denk dat er nog betere zijn in die punch ritten en hij dus gemiddeld 7e rijdt daar. Dus moet al geluk hebben in de vlucht. Ik vrees dat Onley te vroeg gepiekt gaat hebben en mindere vorm zal hebben in Tour (al hoop ik het niet). Vauqelin zijn ploeg is quasi failliet en hebben niet eens een kok mee. Kan alle kanten uitgaan.

Ik hoop dat ze alle drie uitstekend rijden want zijn zalige coureurs!

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

© 2024 foto's Flanders Classics

bottom of page