top of page

Sporza Tourmanager 2025

Openbaar·2866 leden

Robin Roziers
Robin Roziers

Kenners van de koers

Voor aanvang van etappe 10: tijd om de glazen bol boven te halen. 🔮

Welke klimmers gaan vol in de aanval? En welke klassementsmannen zien we straks met zuur in de ogen lossen?

📉 Mijn gokjes:

Vauquelin en Grégoire rijden sterk, maar ik vermoed dat de echte cols hen nog stevig gaan testen. (maar wss nog net niet op deze Franse nationale feestdag 😉 🇫🇷)

Dat opent mss dan wel weer de deur voor mannen als Skjelmose of Storer om wat plekjes te winnen.

🎯 Waarom nu?

Na een ellenlange openingsweek is het leuk om al eens het eindklassement te gokken. En eerlijk: we zoeken allemaal dat ene geniale Tourmanager-transferke, toch?

💬 Dus kom maar door:

Wie vliegt eruit? Wie klimt als een raket omhoog? En wie pakt straks een onverwachte ritwinst met een aanval van ver?

Voorspel gerust wild — achteraf zijn we toch allemaal “bijna juist” geweest met onze Nostradamus-voorspellingen 😄

1981 weergaven

felix gall wil in de aanval waarschijnlijk. want had bewust wat tijd verloren daarvoor. Vandaag verwacht ik ook vooral fransen zoals L martinez

Guillaume martin , gregoire en aurelien pparet-peintre

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

© 2024 foto's Flanders Classics

bottom of page