top of page

Sporza Tourmanager 2025

Openbaar·2866 leden

Evenepoel attitude

Wel triestig hoe geïrriteerd Evenepoel altijd is wanneer ze hem filmen op een slechte dag...

Is niet de eerste keer dat hij dit doet.

Hoort toch ook gewoon bij de koers?

Dus ze mogen hem enkel filmen wanneer hij goed is?

Is 1 van de weinige renners die ik dit zie doen in het peloton.

Hij heeft vaak grote praatjes en zet zichzelf in the picture, maar wanneer hij deze niet kan waarmaken mogen ze hem plots niet meer filmen...

1108 weergaven

Ik reageer zelden of nooit op dit forum maar vind dat je helemaal gelijk hebt. Remco is een topcoureur, daar ga ik helemaal niets aan afdoen, maar hij is zo klein in de nederlaag. Zo geeft hij, terecht, aan dat een slechte winter de oorzaak zou zijn van zijn minder presteren. Wat waarschijnlijk wel waar zal zijn. Maar hij voegt er ook nog aan toe: 'Wie weet zit er iets in mijn lichaam'. Ik vind dat persoonlijk een beetje flauw. Volgens mij win je geen tijdrit in de Tour als je ziek bent.

Het is niet het falen dat ik jammer vind. Dat kan iedereen overkomen. Het is zijn reactie hierop. En dat is net wat Thomas met zijn bericht wilde duidelijk maken.

Edited

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

© 2024 foto's Flanders Classics

bottom of page