top of page

Sporza Tourmanager 2025

Openbaar·2866 leden

Nu al kans op zware bankpunten

Ik zit al met lichte kopzorgen bij de rit van morgen. Momenteel sta ik 1500ste in de rangschikking. Ik heb nu wel al 2 transfers gedaan. Philipsen voor Jorgensen en vandaag Meeus eruit voor Gall. Gall reed gisteren zeer sterk en ook zijn resultaten dit seizoen zijn prima. Ik verwacht hem zeker nog voor de komende etappes. Maar nu zit ik nog met Merlier en Renard die ik kan banken in de bergritten. Binnen 2 etappes zal ook Merlier jammer genoeg uit mijn team verdwijnen voor lipowitz wss. De vraag is nu wie ik het best op men bank zet morgen.

Wie van de volgende namen kan ik best banken?

Pogacar, Milan, Evenepoel, Vingegaard, Gall en Jorgensen (sws niet)

Onley, Vauquelin, AH Johanessen, Schmid, Zimmerman, MVDP, Van Aert of Romeo.

Persoonlijk dacht ik aan Zimmerman -> vandaag gevallen en aan Van Aert of MVDP

Ook al zou het mij niet verbazen als vingegaard opeens wint morgen, dan heb ik buspunten met WVA of als MVDP opeens in de vlucht zit omdat hij toch voor de zoveelste keer die gele trui terug wil veroveren

1729 weergaven

Morgen wordt vluchtersdag met daarachter wat spelden prikken onder de gc mannen.

Pogacar zen 1ste doel ligt op donderdag Hautacam puntjes op de I zetten die dag morgen zal uae alleen opletten dat een jorgenson niet meespringt en van zodra dat niet het geval is zullen ze de vlucht wel laten gaan en miss een onley of tobia johannessen laten meegaan voor geel

Edited

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

© 2024 foto's Flanders Classics

bottom of page