top of page

Sporza Tourmanager 2025

Openbaar·2866 leden

Wim Verlinden
Wim Verlinden

Nostradamus ploeg

Ik heb eens liggen puzzelen en ik denk dat dit de ploeg was die het absoluut maximum aantal punten had opgeleverd (zonder transfers en kopmanpunten). Zijn er nog betere combinaties mogelijk denken jullie voor 100 miljoen?

ree

1247 weergaven

ik heb het toch maar eens bekeken want ik ben normaal niet de man met de voorbarige uitspraken, en wonderbaarlijk gezien klopt het wel bijna wat je zegt dat de beste ploeg (zonder enige restricties) 'maar' rond de 8000 punten pakt zonder kopmanpunten en transfers. De beste ploeg scoorde er wel 8069 (waar pointer staat). Dit is wel allemaal data op basis van PCS (dus kunnen fouten in zitten dat heb ik niet allemaal nagekeken) en blijkbaar scoren O'Connor + De Lie net iets meer dan van Aert + Wellens.

ree

Als ik dan bij deze ploeg per speeldag de beste kopman en bank laat genereren op basis van de bekende resultaten (kan natuurlijk nooit) dan heb je met deze ploeg 8483 punten.

ree

Met transfers kan je dit natuurlijk nog opkrikken, maar mijne tool is niet ontwikkeld om de beste transfers meteen te vinden, enkel om een optimale startploeg te vinden (en dan eigenlijk voor de start van een grote ronde, maar voor dit heb ik even een nacalculatie gemaakt).

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

© 2024 foto's Flanders Classics

bottom of page