Toch nog een keuzeprobleem
Ik heb op dit moment WVA in combinatie met een 2 miljoentje.
Nu met die 10 miljoen zou ik ook iets anders kunnen doen in een verder, volgens mij, goed gebalanceerd team. (Bestaande uit, zonder WVA en day 2 miljoentje, 4 ak, 5 sprinters ( grote 3, een gemiddelde en een gokje) 3 puncheurs en 2 gokjes in de aanval
Mijn twijfel zit hem of Wout al dan niet gaat sprinten.
Nu zou ik evt WVA vervangen door Lenny Martinez en dan aanvullen met nog een snelle man of puncher. Ik heb men twijfels bij Lenny omdat ik al vaker vernomen heb dat hij niet tegen de hitte kan, weten jullie hier iets meer over?
Aan de andere kant geloof ik wel echt in WVA en is het ook voor hem een unieke kans om voor groen te gaan, zeker omdat zijn voornaamste concurrent voor groen (MVDP) niet mee zal sprinten op het vlakke.
Zijn er nog mensen met dit probleem? En hoe kijken jullie naar de kansen van WVA?
Zelf ben ik eerder geneigd om WVA te houden, stel dat hij tegenvalt kan je hem makkelijker transfereren dan 2 5 miljoentjes
Als dit herhaling is, mijn excuses, maar bij naar het beneden scrollen reset het forum telkens, kan amper posts terug zien.

tourmanager voor experts hier: https://zweeler.com/main/main.php?ref=793