Anders Halland Johannessen
Zou hij zijn eigen kans mogen gaan of zou hij zijn broer moeten beschermen? Als hij zijn eigen kans zou mogen gaan in de vluchtetappes lijkt hij me wel interessant. Weet er iemand of er hier iets is over gecommuniceerd?
1724 weergaven

a.d.h.v. dit artikel lijkt mij dat iedereen binnen uno-X wel eens zijn kans zou mogen gaan. https://www.idlprocycling.com/cycling/uno-x-explains-choice-to-go-to-tour-with-2-sprinters-when-media-and-team-get-used-to-that-were-not-going-to-see-him-consistently. Waerenskjold blijkt hier ook de eerste keuze uit voor de sprint dus fredheim zou een risico zijn.(mocht je hier over twijfelen)