top of page

Sporza Tourmanager 2025

Openbaar·2862 leden

kin gouler
kin gouler

Recap en Voorbeschouwing

misschien een leuk idee om na elke rit een recap van de rit en voorbeschouwing op de volgende rit te doen, al zal ik niet de eerste zijn die hiermee afkomt.

• uit deze rit denk ik vooral dat lenny martinez ofwel en off-day had of iets fout gegeten of gewoon ziek. ik denk dat WVA zich vandaag heeft mogen sparen voor morgen.

• voor morgen zie ik persoonlijk 2 topfavorieten, namelijk MVDP en Pogacar. daarna zet ik in mijn ogen girmay en WVA. wat denken jullie over de G3 in spurters, ik denk dat ze veilig te banken zijn.

Alvast succes morgen

1505 weergaven
익명 회원
2025년 7월 05일

Zo zie je maar in de Tour kan er elke dag iets gebeuren en het zal er niet op beteren,vandaag Remco door een onoplettendheid 39 sec.aan de broek,maar dat maakt die wel goed in de tijdrit.Er zijn een aantal valpartijen gebeurt :Ganna en Bisseger naar huis en Lenny die was ziek.

Morgen gaan we een tripartite duel krijgen met MVDP ,Pogacar en Remco en Wout waarom niet!

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

© 2024 foto's Flanders Classics

bottom of page