top of page

Sporza Tourmanager 2025

Openbaar·2866 leden

warre derudder
warre derudder

Jordi Meeus

Ik weet het: hij staat nog niet op de startlijst maar heeft toch al een keer aangegeven dat de tour wel een doel van hem is.(geel in lille)

Meeus kost 5M en ik zie hem bij de top 5 sprinters van deze tour.

Hij won in 2023 op de Champs-elysees en won onlangs de enige sprintrit in Tour de suisse( een etappe met toch een aantal hoogtemeters) en de Copenhagen sprint: een wedstrijd waar zo goed als alle neven sprinters ,die normaal starten in deze tour ,aanwezig waren.-----> Is dus zeker een referentiewedstrijd.

Meeus kan beetje punchen maar het meg niet boven de +7% gaan--

--> kijk naar rit 1 ster van besseges(en ronde van algarve rit 4 is ook oplopende aankomst)= 2ke 2de!!! Een rit voor hem lijkt me: rit 8 is een oplopende finish. In een rit 4 bv kan hij als er op het laatste klimmmetje een groepje weg is nog voor plaats 5tot10 sprinten in mijn ogen maar is miss net te lastig.

Kortom een sprinter die wel hier en daar een heuvel overkan.

Wat is jullie mening over hem??

1265 weergaven

Als Meeus op startlijst staat, zou ik zelfs overwegen om Milan thuis te laten en Meeus mee te nemen & zo wat budget vrij te maken voor extra GC of WVA

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

© 2024 foto's Flanders Classics

bottom of page