MVDP
!! Uitsluitend voor de managers die vorige jaren bewust Van Der Poel NIET genomen hebben: !!
Laat je MVDP dit jaar ook links liggen? Zo ja, why? Zo nee, waarom dit jaar specifiek niet?
Persoonlijk heb ik de afgelopen 2 jaar steeds de juiste keuze gemaakt door telkens de Matthieu-hype NIET TE GELOVEN, maar dit jaar voelt het toch anders.
Ik twijfel maar als ik alles relativeer voel ik weer alle overtuigende berichtgevingen komen uit de kampen die vorige jaren hem er ook in hadden staan, het gevoel dat iedereen die dit jaar pro MVDP is, het vorige jaren ook was.
Vandaar wil ik exclusief de meningen horen van de mensen die er vorige jaren ook doorheen keken. Had je vorig jaren MVDP wel genomen voor de Tour, dan telt je mening niet.
Zij die hem niet namen en dus wel in aanmerking komen, wat doen jullie dit jaar? MVDP nemen of skippen?

Hier de eerste keer dat hij in mijn tourploeg komt. IK zie hiervoor 2 redenen:
Simpelweg het parcours. In tegenstelling tot andere jaren liggen er gewoon heel veel ritten binnen zijn mogelijkheden. Laat hem dan ook de beste renner ter wereld zijn (Pogacar niet meegeteld want die is buitenaards) en zo komt hij er al snel in.
Het is ook het eerste jaar dat ik tussen de lijntjes niet heb kunnen lezen dat hij er eigenlijk geen zin in heeft. hij lijkt er zich zelf goed op voorbereid te hebben deze keer.
Als hij niet meedoet voor groen is hij ook nog een mooie investering om 1 op 1 te wisselen met een andere AK-man.