Het grote 3M overzicht.
Ikzelf heb in mijn team maar plaats voor 1 3M. Aangezien er binnen deze prijsklasse enorm veel concurrentie is, twijfel ik enorm. Daarom maak ik even een overzicht, dan hebben jullie er ook nog iets aan :)
Romeo: Zeer sterke Dauphiné, met ritwinst. Is een goede tijdrijder, maar kan ook wel wat bergop. Wel nog jong en nog nooit een grote ronde gereden. Moet misschien wel hier en daar wat knechten voor Mas.
Barré: Ook een sterke Dauphiné gereden. Met als hoogtepunt een 8ste plaats in toch wel een heel lastige bergrit. Net als Romeo is het ook zijn eerste grote ronde, maar in tegenstelling tot hem zal hij nooit moeten knechten.
Armirail: Misschien niet de meest voor de hand liggende keuze, maar ik vond hem heel sterk rijden in de Dauphiné, en heeft ook een goede tijdrit.
Blackmore: Reed een heel sterk voorjaar. Lijkt ook nu in vorm te geraken in Zwitserland.
Champoussin: Als Astana renner is hij sowieso garantie op aanvallen. Ik hoor hier en daar dat hij voor de bollen zou durven gaan.
Quinn Simmons: The American Eagle lijkt in zijn beste vorm ooit, dat bewees hij met een rit en een vierde plaats in Zwitserland.
Velasco: Goed in het eerste deel van het seizoen, met een 4de plaats in LBL. Als Astana renner zal ook hij op puntenjacht gaan.
Fred Wright: Geen idee of hij meedoet, maar was heel goed en actief in de Dauphiné. Is ook snel aan de meet.
Laat maar weten of ik renners vergeten ben en wie jullie voorkeur geniet.

simmons staat niet op de lijst