top of page

Sporza Tourmanager 2025

Openbaar·2864 leden

robbe.dillen.07robbe.dillen.07
robbe.dillen.07

Wout van Aert

Ik vind dat er nog al veel wordt gezegd over Wout niet te nemen maar Van der Poel terwijl als er winstkansen zijn voor van der Poel dan zijn er er ook voor Van Aert en Wout doet ook mee in de sprints. Dit zijn meer kansen voor Wout om punten te pakken dan mvdp. In de puncheur ritten zie ik wva mvdp wel volgen want Wout was bv beter in de Ronde van Vlaanderen. Ik wil niet zeggen dat je mvdp niet moet pakken maar ik zou wva toch ook meenemen. Deze denkpiste kan dan worden aanzien als van uit het hart van een Vlaming, maar hier is wel over nagedacht. In andere wielermanagers van dit jaar heeft hij ook veel punten gepakt dus waarom zou je hem niet nemen?

1759 weergaven

Conclusie: pak ze gewoon alle 2.

• MVDP lijkt in zijn beste vorm ooit aan de Tour de starten en heeft meer dan ooit kansen op ritwinsten. Als Leadout van Philipsen kan hij ook nog top 20 eindigen daar en 5 bonus punten pakken. Kans op gele en groene trui punten in de eerste week

• WVA heeft op alle vlakken kansen op punten. Veel puncheurs ritten, top 10 bij sprints, 1 vlakke tijdrit en mss terug in de vlucht voor klimritten als sateliet, groene trui,...

• Beide renners zullen qua Points per million bovenaan staan met de mooie prijs van 8M

Edited

leden

• De vlam van HamDe vlam van Ham
    De vlam van Ham
  • gheleynsmatthiasgheleynsmatthias
    gheleynsmatthias
  • Mijngedacht
    Mijngedacht
  • Geert Wijns
    Geert Wijns
  • thijs.geertsthijs.geerts
    thijs.geerts

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

© 2024 foto's Flanders Classics

bottom of page