Door al dat puzzelen is mijn ploeg in disbalans geraakt.
Merlier, VDP, Berckmoes, Nys, Jasper P en Girmay. Geen pur sang sprinters, maar wel mijn voorlopige selectie aan mannen die juist iets sneller zijn aan de meet.
Stupid or....gaat mijn eindklassering daar onder lijden/ga ik teveel punten laten liggen de eerste helft van den Tour?
ps. Of hebben jullie liever dat ik polls/RMT's post? 🤪
1741 weergaven

Je kan een ploeg inderdaad uit balans puzzelen. Feitelijk moet je in elke categorie een viertal renners hebben die in hun ritten liefst podium of minimaal top 5 halen. Het heeft m.i. geen zin om een ploeg te maken met en VDP, en Vauquelin, en Gregoire, en Nys, en Laurance, en Lennert VE. Ze kunnen niet allemaal tegelijkertijd de rit winnen. Ik heb 4 sprinters (die in ritten podia gaan rijden), 4 vette AK (die in ritten podia gaan rijden), 4 goede punchers (die redelijk potentieel hebben om ritten te winnen) en verder al een paar klimmers of mannen voor de lange vlucht. Later komen daar nog verdere klimmers - AK gasten in getransfereerd. FOMO speelt een grote rol op dit forum. Een voorbeeld is Laurance. Plots willen velen hem in hun ploeg... En ook Gregroire zouden ze graag hebben... Maar ze hebben al Vauquelin, Lenny Martinez, VDP en LVE... Nog meer punchers zou hun ploeg uit balans brengen.