top of page

Sporza Tourmanager 2025

Openbaarยท2862 leden

De Strijd der Titanen

Wie

• Van Der Poel

• Van Aert

Mathieu of Wout, een keuze die o zo moeilijk te maken is. Velen zeggen 'Ik neem ze allebei, ik kan niet kiezen.' Maar wat als je nu echt maar eentje mag kiezen? Naar wie gaat je voorkeur dan?

Wout beleeft naar Wout normen geen absoluut topjaar, en zijn 'ziekte' vlak voor het BK (of het echt ziekte was, of voorzorgsmaatregelen van Jumbo laat ik even in het midden) brengt toch ook wat onzekerheden met zich mee. Maar aangezien Jumbo niet aan de start verschijnt met Kooij of Brennan, lijkt Wout de ideale man om zich zowel in de sprints als de punch etappes te gaan mengen. Wout bewijst zichzelf ieder jaar opnieuw in de Tour, maar gaat hij dat dit jaar ook kunnen waarmaken?

Mathieu aan de andere kant is een geweldige renner, maar moet qua tourresultaten toch wat onderdoen voor Wout. Al lijkt het dit jaar toch een tour te gaan worden met mooie opties voor Mathieu. Een handvol punchritten waar Mathieu vol zijn kans kan en zal mogen gaan, aangezien Jasper de vlakke ritten voor zich zal nemen.

Op papier meer kansen dus voor Wout dan voor Mathieu, maar hoe denken jullie hierover? Het ideale antwoord lijkt dus om voor beide te gaan, maar ik ben zeer benieuwd wie jullie het meeste essentieel vinden deze twee, prachtige coureurs.

1444 weergaven
Unknown member
Jul 03, 2025

Wout gaat zonder verwachtingen en druk naar de tour.....zou echt wel kunnen verrassen.

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

© 2024 foto's Flanders Classics

bottom of page