Pidcock
verwachten jullie nog veel van Pidcock want om eerlijk te zijn vond ik hem in de derde rit een beetje teleurstellen
848 weergaven
verwachten jullie nog veel van Pidcock want om eerlijk te zijn vond ik hem in de derde rit een beetje teleurstellen
Dat was nog niet zo een slechte zet, aangezien Lipowitz toen wel echt sterk was. Helaas stapte hij 2 dagen later ziek af... Al is het inderdaad nooit slim om renners van onder de 4M uit je ploeg te halen (toch zeker niet via 1 op 1-transfers)