top of page

Sporza Giromanager 2025

Openbaar·367 leden

Meestertransferplan

Van de sprinters heb ik momenteel: Kooij, Groves, Pedersen, Fiorelli, Zijlaard, WVA en Fretin. Meer dan genoed sprinters dus.

Nu ben ik aan het denken... er zijn nu 5 ritten niet meer voor sprinters. Ik denk dat ik er Fretin ga uitdoen en vervangen voor Fortunato, die heeft gezegd dat hij voor de bergtrui gaat en neemt in die 5 ritten al sws 50 punten. Hij zal ook nog enkele top 10 noteringen halen vanuit de vlucht en dus op die manier meer punten pakken dan Fretin, voorspel ik. Ik heb ook niet massaal veel klimmers, voorlopig enkel Roglic, Ayuso, Pidcock en Gee.

Ik twijfel nog tussen Fortunato en Storer, maar ga storer er maandag indoen voor tarling.

Wat denken jullie?

Wat denken jullie?

• Meesterplan!

• Neen, toch niet doen en afwachten

1042 weergaven
Robbe Mars
Robbe Mars
eergisteren

Inderdaad het is altijd gokken natuurlijk, maar stel dat hij vandaag of morgen wat punten kan sprokkelen ziet het er alleszins een goede gok uit want in de tweede week vallen buiten etappe 11 en 15 niet veel punten te rapen. Stel dat die tot en met etappe 15 de trui behoudt zijn dat 90 punten, + 3x 8ste in de daguitslag is 75 punten, tweede in het bergklassement is 60 punten, 20 ste in GC is 25 punten. Dat is dan 250 punten, maar het is natuurlijk een gok, ik heb het gedaan.

Over

Heb je twijfels, vragen of tips in verband met de Sporza Wie...

leden

• Thijs De Vriendt
    Thijs De Vriendt
  • Bjorn Verlinden
    Bjorn Verlinden
  • Brolatelli
    Brolatelli
  • Matjeee
    Matjeee
  • Jeff De Hertogh
    Jeff De Hertogh

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

© 2024 foto's Flanders Classics

bottom of page